חמישי הגדול: רייטינג גבוה לטריני וסוזנה בערוץ 10 - וגם ל"עובדה"

התוכנית החדשה של ערוץ 10, "טריני וסוזנה עושות את ישראל", רשמה רייטינג של 13.5%, ו"עובדה" של זכיינית ערוץ 2 קשת השיגה 25.2% ■ בראש הטבלה, כרגיל, "האח הגדול"

הפריים-טיים של יום חמישי האחרון היה אחד מערבי הצפייה יוצאי הדופן בתקופה האחרונה. ערוץ 10 השיק את תוכניתו החדשה "טריני וסוזנה עושות את ישראל" והביא נתוני רייטינג גבוהים מהמצופה של 13.5%.

הייחוד של אותו ערב הוא שגם ממוצע הפריים-טיים של זכיינית ערוץ 2 קשת באותו יום היה גבוה לעומת השבועות הקודמים, כאשר הערב נפתח בפריצה מ"האח הגדול" שלא נמדדה, לאור העובדה ששודרה פחות מ-20 דקות, והמשיך עם "עובדה" עם סרט מרשים של בן שני, שהגיעה לרייטינג של 25.2%.

"האח הגדול" רשמה נסיגה בצפייה השבוע, כשהתוכנית הנצפית בעבורה השבוע הגיעה לרייטינג של 33%. יש לזכור כי מדובר בנתונים הכוללים צפייה דחויה של אותו הערב בלבד. כך שמי שהפסיד בשל מסיבת פורים את התוכנית ביום שבת ובחר לצפות בה למחרת, לא שוכלל ברייטינג. על כן, ככל הנראה, הגיעה הצפייה בתוכנית במוצאי שבת ל-32.6% צפייה, עדיין נתון נמוך מהממוצע.

פרט להישג של טריני וסוזנה, שיוצאות לחופשה של שבועיים בשל משחקי מכבי ותוכניתן תושק בהמשך מחדש, מגיע גם גמר "היפה והחנון" של ערוץ 10 אל העשירייה המובילה עם רייטינג של 20.7%.

עונה טובה ל"פלפלים צהובים"

הדרמה "פלפלים צהובים" של קשת מסיימת עונה עם רייטינג ממוצע של 22.4%, בפרק סיום עם נתון גבוה של 23.7% ודקת שיא של 27% צפייה - וניצבת אחרי "חטופים" כדרמה הנצפית ביותר לשנים 2010-2011. לכל פרק נחשפו 650 אלף צופים בממוצע, ולסדרה נחשפו 2.35 מיליון צופים.

רשת הכניסה שתי תוכניות של "משפחה חורגת" בהובלתו של אלון גל אל העשירייה הראשונה בטבלת הרייטינג השבועית. החלק הראשון של הטיפול במשפחת תורג'מן הביא רייטינג של 23.9%, ואילו החלק השני ששודר למחרת הביא 21.3%.

מהדורת "חדשות השבת" של חדשות ערוץ 2 עם דני קושמרו היא גם השבוע משדר החדשות הנצפה ביותר עם רייטינג של 25.3%.

רייטינג
 רייטינג