גם העובדה שנבחרת ישראל עדיין בתמונת הסיכויים להעפלה ליורו 2012 לא מצליחה לעורר את העניין הציבורי סביבה. הניצחון של הנבחרת אתמול (שבת) על לטביה 1-2 הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 14.1% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים.
 המשחק דורג במקום השלישי בטבלת הצפייה של ערב השידורים, אותו הוביל "כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת עם 25.4%, וחדשות ערוץ 2 עם 20.3%.
 ממוצע הצפייה בכלל משחקי הקמפיין הנוכחי של הנבחרת בערוץ 10 עומד על 15.4% - הנמוך אי-פעם של הנבחרת. המשחק אתמול היה השני הכי פחות נצפה, אחרי המשחק מול לטביה במארס האחרון שהביא 12.8%.
 ערוץ 10 רכש את משחקי נבחרת ישראל, בית וחוץ, של קמפיין מוקדמות יורו 2012, עבורם שילם כ-5.5 מיליון שקל בסך-הכול.
 המשחק הבא של הנבחרת יהיה ב-2 בספטמבר, מול נבחרת יוון, ו-4 ימים מאוחר יותר תצא הנבחרת למשחק חוץ בקרואטיה.
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.