כלל פיננסים לקראת דוחות טבע: "תציג עוד רבעון פושר"

כלל פיננסים צופים לטבע הכנסות של 4.23 מיליארד ד' - לעומת הציפיות בשוק להכנסות של 4.25 מיליארד ד' ■ "קשה לראות שינוי בעסקיה ללא השקה של כלל מנצח" ■ מצמידים למניה מחיר יעד של 58 ד'

"אנו מצפים לרבעון פושר נוסף לטבע ", כותבים כלכלני כלל פיננסים ברוקראז' בסקירה לקראת פרסום תוצאותיה הפיננסים של ענקית התרופות הגנריות. טבע צפויה לפרסם את דוחותיה לרבעון השני ביום רביעי הבא (ה-27 ליולי), כאשר בכלל פיננסים צופים כי תציג רווח נקי של 1.08 דולר למניה והכנסות בהיקף 4.238 מיליארד דולר.

בבית ההשקעות מחזיקים בהמלצת "תשואת יתר" על טבע, ומצמידים למנייתה מחיר יעד של 58 דולר - פרמיה של 22% על מחיר הנעילה של המניה אמש בוול סטריט - 47.3 דולר. נציין כי לשנת 2011 כולה צופים בכלל פיננסים עליה של 15% בהכנסות, ביחס לשנה שעברה.

התחזיות של כלל פיננסים פושרות ביחס לקונצנזוס האנליסטים בשוק, שצופים כי טבע תציג רווח נקי של 1.09 דולר למניה, והיקף הכנסות של 4.25 מיליארד דולר. "אנו צופים כי הלחץ על מניית טבע יגבר עד אשר החברה תספק לשוק תובנות באשר להשקות שיסייעו לעמוד באמצע טווח התחזיות לשנה - 5.05 דולר למניה", נכתב בסקירה.

"הקופקסון ימשיך לחפות על הדשדוש של טבע"

בכל הקשור לתרופת הדגל של טבע לטיפול בטרשת נפוצה - הקופקסון, מצפים בכלל פיננסים למכירות של התרופה בהיקף של 925 מיליון דולר, עלייה של 19% לעומת היקף מכירות התרופה אשתקד. "גם ברבעון הקרוב הקופקסון ימשיך לחפות על דשדוש בתוצאות הפעילות הגנרית", נכתב בסקירה.

"בעתיד הקרוב, התפתחויות בדור התרופות האוראליות ימשוך את מירב תשומת הלב - התקדמות מכירות הגילניה ותוצאות ניסוי שלב 3 של ה-B-12, לקווינימוד ו-Teriflunomide, אשר צפויות להתפרסם בחודשים הקרובים", מבהירים בכלל פיננסים.

עוד מציינים בכלל פיננסים כי "קשה לראות מהיכן יגיע השינוי בעסקי טבע השנה ללא השקה של 'Wild Card'". בסקירה מציינים את האפשרות כי טבע תסייע לרנבקסי ההודית בהשקת הליפיטור הגנרי, אשר "נראית פחות סבירה לנוכח התרבות הסימנים כי השלמת ביקורת ה-FDA ללרנבקסי תסתיים בהצלחה".

עוד הזדמנות לטבע, רואים בכלל פיננסים בהשקת ה-Lovenox - הממתינה לאישור ה-FDA - אישור לו טבע מתחילה כבר שנה.