אסיפת בעלי המניות בביוסל הסתיימה ללא אירועים מיוחדים

זאב ברונפלד משך מסדר היום את הדיון לגבי שכרו ובכך דחה את ההתמודדות מול בעלי מניות המיעוט הדורשים את פירוק החברה ■ המערכה הבאה בין הצדדים תתרחש כנראה בספטמבר

אסיפת בעלי המניות של ביוסל היום (א') הסתיימה ללא אירועים מיוחדים, כך נודע ל"גלובס". זאת לאחר שקבוצת בעלי מניות מיעוט בראשותו של שחר אהרון, איימה לדרוש באסיפה את פירוק החברה, וחלוקת מניות פרוטליקס בהן היא מחזיקה כדיבידנד .

קודם לאסיפה הודיע יו"ר החברה, זאב ברונפלד, כי הוא מושך מסדר היום את הדיון באישור שכרו, הנקודה העיקרית עליה התכוונה להיאבק קבוצת המיעוט. שלושת הנושאים האחרים על סדר היום - אישור כהונת הדירקורים, שיפוי הדירקטורים ואישור כהונת רואה החשבון, אושרו על ידי האסיפה כאשר חלק קטן מבעלי המניות נמנע וכ-4% מהם, בראשות שחר אהרון, מתנגד.

המערכה הבאה בין הצדדים תתרחש כנראה בספטמבר כאשר יוזמנו בעלי המניות להצביע על אישור שכרו של ברונפלד ככל הנראה בד בבד עם הצבעה על עסקה חדשה שמעוניין ברונפלד להביא אל החברה.

ביוסל מחזיקה בכ-15% מפרוטליקס ומשמשת כמניית מעקב אחר המניה של חברת פרוטליקס הישראלית. קבוצת בעלי מניות המיעוט בראשות אהרון קוראים לפירוק החברה וחלוקת המניות כדיבידנד בעין, כדי לבטל את הכפילות שבאחזקתן דרך ביוסל. החברה מתנגדת לכך, וטוענת כי כדי לממן מהלך כזה תצטרף למכור מניות פרוטליקס, ולדעתה זה אינו זמן מתאים למכירתן.

ביוסל נסחרת לפי שווי של 182.4 מיליון שקל ובשעה זו, טרם פורסמו תוצאות האסיפה הכללית, יורדת 1.33%.