משחק הכדורגל של נבחרת ישראל ביום שישי במוקדמות יורו 2012, מול יוון (הפסד 1-0), גרף נתון צפייה מרשים של 18% בקרב משקי בית יהודיים בערוץ 10. זאת למרות שעת התחלת השידור הבעייתית של ההתמודדות (16:00).
 מדובר על המשחק השני הכי נצפה בקמפיין הנוכחי של הנבחרת, אחרי ההפסד הביתי לקרואטיה (שגרף 18.3%). הרייטינג הממוצע למשחקי מוקדמות יורו 2012 (כולם שודרו בערוץ 10) עומד על 15.7%. ביום שלישי יעביר ערוץ 10 את המשחק הלפני אחרון בקמפיין, בחוץ מול קרואטיה (החל מ-20:50).
 ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים. כהשוואה, קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 (המשחקים שודרו על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת) הביא רייטינג ממוצע של 19.6%, כשזכויות השידור של המשחקים נרכשו בסכום כולל של כ-10.7 מיליון שקל.
 אגב, ביום שישי האחרון שודרה בערוץ 1, במקביל למשחק של נבחרת הכדורגל, ההתמודדות של נבחרת הכדורסל מול סרביה במסגרת אליפות אירופה שנערכת בליטא. משדר זה הסתפק ב-4.1% צפייה.
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.