להתעדכן בחדשות בקלות עם אפליקציית Newsflash

האפליקציה מכסה חדשות משבע מדינות, אבל מציגה חדשות ב-10 שפות, כולל עברית

מי שינסה או ניסה לחפש אפליקציית חדשות בחנויות הסלולריות השונות נתקל לרוב בכמות מכובדת של תוצאות. למעשה, תחום החדשות הוא אחד הבולטים בעולם האפליקציות, בעיקר בזכות העובדה שאנשים מעוניינים להיות מעודכנים כשהם בתנועה.

רשימת היישומים מתחילה מאפליקציות רשמיות של גופי חדשות כמו CNN, בלומברג או ynet בישראל, נמשכת באפליקציות אגרגציה רשמיות שונות שאוספות כותרות ממקורות שונים לתוך מקום אחר ומגיעה עד לאפליקציות חובבניות שפותחו על-ידי מפתחים צעירים, שרק ביקשו "לשחק" קצת עם הדברים.

אפליקציה חדשה בתחום בשם Newsflash, שהושקה היום רשמית עבור מכשירי אייפון ואייפד, מנסה להיכנס לאותו תחום אבל בצורה חלקה יותר. המראה והממשק מוכיחים כי לא מדובר בפיתוח חובבני ומהירות התגובה מציגה תחרות לאפליקציות אגרגציה שסובלות לעיתים מאיטיות ומטעינה ממושכת מדי.

האפליקציה מכסה חדשות משבע מדינות, אבל מציגה חדשות ב-10 שפות, כולל עברית. הכוונה היא בכך שניתן לקרוא חדשות מישראל בעברית או באנגלית וכך גם לגבי צרפת וגרמניה, שניתן לקרוא את החדשות המקומיות בשפה הרשמית או באנגלית. אפליקציית Newsflash החינמית מכסה כ-20 תחומים, בהם חדשות, כלכלה, ספורט, דעות, טכנולוגיה, אוכל, רכב, רכילות, מדע ועוד.

קריאת החדשות, אגב, נעשית מתוך האפליקציה על-ידי פתיחת עמוד האינטרנט הרגיל של אתר החדשות. מצד אחד, הדבר יוצר טעינה ארוכה מעט יותר מאשר קבלת גרסת טקסט פשוטה אך מנגד, נותן את התחושה האמיתית שבה הטקסט מוגש מלכתחילה. החדשות עצמן נמשכות ממקורות מובילים במדינות השונות ומציגה כיסוי יחסית רחב של חדשות מתוך השבועיים האחרונים.

מלבד המקורות החדשותיים שמובנים באפליקציה, המשתמש יכול להוסיף מקורות נוספים על-ידי הכנסת כתובות RSS (פורמט מקובל לעדכוני חדשות חיצוניים, שמרבית האתרים עובדים איתו). מה שנוח מבחינת הוספת מקורות חדשותיים הוא שניתן להוסיף אותם לפי תחומי העניין השונים. הדבר מאפשר התמצאות קלה יותר בין התחומים השונים, שמסודרים בנפרד ולא מופיעים כרשימת מכולת ארוכה של חדשות. את החדשות, יש לציין, ניתן לשתף בפייסבוק, טוויטר ובמייל.

לינק להורדה:

http://itunes.apple.com/us/app/newsflash-breaking-news-world/id472447733?mt=8