עודד דוידוף ונח סטולמן חתמו הסכם בלעדיות עם אולפני הרצליה

אולפני הרצליה מחזקים את מחלקת התוכן על ידי גיוס אנשי תוכן

הבמאי עודד דוידוף והתסריטאי נח סטולמן שעומדים מאחורי הסדרות "תמרות עשן", "מישהו לרוץ איתו" חתמו על הסכם התקשרות בלעדי עם אולפני הרצליה. במסגרת החוזה, השניים יפתחו עבור האולפנים סדרות דרמה וכן ישמשו כיועצי תוכן בתחום הדרמות והסרטים העלילתיים. רק באחרונה הודיעה רשת NBC כי היא החליטה להפיק פיילוט לגרסה אמריקאית של "תמרות עשן" שתקרא "Midnight Sun", שיצרו דוידוף וסטולמן במסגרת אולפני הרצליה עבור HOT.

באחרונה הוחלט באולפני הרצליה על הרחבת פעילות התוכן של החברה. גיוסם של דוידוף וסטולמן הינו מהלך נוסף בדרך למימוש האסטרטגיה החדשה של החברה. מהלך נוסף הוא החלטת האולפנים מלפני מספר שבועות על כניסה לשוק הסרטים העלילתיים בישראל. עוד פורסם כי רשת NBC החליטה להפיק פיילוט לסדרה "Midnight Sun" המבוססת על הסדרה המוערכת "תמרות עשן" שיצרו עודד דוידוף ונח סטולמן ואשר הופקה ע"י האולפנים עבור HOT.

"אנו גאים ושמחים על הצטרפותם של היוצרים המחוננים והמוכשרים עודד ונח למחלקת התוכן של האולפנים", אפרת דרור, מנכ"לית אולפני הרצליה, מסרה, "על אף המשבר הנוכחי בעולם הטלוויזיה בארץ, אנו ממשיכים בתנופת הפיתוח והעשייה בכל התחומים, עודד ונח מהווים נכס מקצועי ואנושי מסוגה עילית". לדבריה, בכוונת האולפנים לגייס בזמן הקרוב אנשי תוכן מרכזיים נוספים ולהרחיב את פעילות פיתוח התכנים לשווקים הבינלאומיים של החברה.