קרדיט סוויס העבירה את כור לרווח של 410 מיליון שקל

בחודש הנוכחי עתיד קרדיט סוויס לחלק דיבידנד של 0.75 פר"ש למניה, כאשר חלקה של כור בדיבידנד צפוי לעמוד על כ-94 מיליון שקל, אשר יירשמו כרווח ברבעון השני של השנה

כור מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר מסכמת היום (א') את הרבעון הראשון של השנה, רבעון שהושפע רבות מההחזקה העיקרית במניות הבנק השוויצרי קרדיט סוויס.

בשורה התחתונה רושמת החברה רווח של 410 מיליון שקל, הנובע בעיקר מרווח של כ-491 מיליון שקל בעקבות עליית ערך מניית קרדיט סוויס במהלך הרבעון.

עוד מעדכנת החברה, המחזיקה ב-30.3 מיליון מניות של קרדיט סוויס המהוות כ-2.48% מהונו של הבנק, כי בחודש הנוכחי עתיד קרדיט סוויס לחלק דיבידנד של 0.75 פר"ש למניה, כאשר חלקה של כור בדיבידנד צפוי לעמוד על כ-94 מיליון שקל, אשר יירשמו כרווח ברבעון השני של השנה.

עוד מעדכנת החברה כי שווי מניות קרדיט סוויס עומד בסמוך למועד הדיווח הנוכחי כל כ-2.02 מיליארד שקל, כאשר הפער בין השווי בשוק לבין השווי בספרים נכון לסוף הרבעון הינו שלילי - ועומד על כ-763 מיליון שקל.

בגזרת מכתשים אגן, בה ממשיכה להחזיק כור גם לאחר המכירה לכימצ'יינה הסינית, מעדכנת החברה כי מאז השלמת העסקה בנובמבר 2011, היא פרעה הלוואות בסך כולל של כ-3.7 מיליארד שקל.

מכתשים עצמה רשמה עלייה של 6% בהכנסות הרבעוניות לכ-828 מיליון דולר, כאשר הרווח הנקי רשם יציבות בדומה לרבעון המקביל אשתקד - כ-89 מיליון דולר.