מאבק ב"היפה והחנון": רשת תשדר ראיון עם בר רפאלי בלי פרסומות

במסגרת קרב הרייטינג מול ערוץ 10, זכיינית ערוץ 2 רשת תוותר מחר לגמרי על פרסומות בין 21:00 ל-22:10 ■ המשמעות: אובדן של 650-850 אלף שקל

ויתור על פרסומות, הצרחה בין תוכניות ודוגמנית על-אחת - הכול כשר במאבק על הרייטינג. במסגרת הניסיון להביא כמה שיותר צופים ללחוץ את הספרה 2 מחר על השלט, החליטה זכיינית ערוץ 2 רשת לוותר לגמרי על הפרסומות בין 21:00 ל-22:10. המשמעות: אובדן של בין 650 אלף שקל ל-850 אלף שקל.

בשבועות האחרונים ניטש קרב עז בין רשת לבין ערוץ 10, שבא לידי ביטוי בעיקר במיקום "הישרדות VIP" "ורוקדים עם כוכבים" בלוח השידורים ראש בראש וכן בזהות המשותפת של מגיש התוכניות - גיא זוארץ.

מחר (ה') צפויה לעלות לשידור בערוץ 10 העונה החדשה של "היפה והחנון", שנחשבת לתוכנית עוגן מבחינת רייטינג ומשיכת קהל, כאשר במקביל היה אמור להיות משודר בערוץ 2 פרק נוסף של "רוקדים עם כוכבים".

כחלק מהמאבק על הצופים הוחלט בימים האחרונים לשנות את לוח השידורים ולהעביר את "רוקדים עם כוכבים" מ-21:00 - שעת הפריים-טיים החזקה ביותר שנהנית ממקפצת הרייטינג של החדשות שקודמת לה - לשעה מאוחרת יותר, לאחר שידור ראיון של גיל ריבה עם הדוגמנית בר רפאלי, שצפוי להסתיים בסביבות 21:40.

בנוסף לכך, ובכדי להבטיח שהצופים לא יברחו, הוחלט לא לנצל את זמן הפרסום, שעומד על 18 דקות. בכך צפויה הזכיינית רשת "להפסיד" הזרמת מינימום של כ-650 אלף שקל. ואולם, ל"גלובס" נודע כי ייתכן שמחר יחליטו קברניטי הערוץ לאפשר לרכוש זמן פרסום.

יש לציין כי במקביל לאלה ישודר מחר גמר הפיינל פור, שגם הוא צפוי לנגוס ברייטינג של הזכייניות.

מרשת נמסר: "אנו מזמינים את כולם לצפות בערב שידורים מצוין".

מערוץ 10 נמסר: יש תחרות על ליבו של הצופה. אנחנו מעדיפים את 'היפה והחנון'".