אביה של דפני ליף תוקף את שרון גל: "פופוליסט וגס-רוח"

ינעם ליף מפרסם היום מכתב פומבי המיועד לבתו, בו הוא תוקף את מנחה "לילה כלכלי" ■ "תכניו העיתונאיים והרוחניים נשמעים כמו אוסף של ססמאות"

ינעם ליף, אביה של מובילת המחאה החברתית מהקיץ שעבר, דפני ליף, מפרסם היום (ה') מכתב פומבי המיועד לבתו, לנוכח עליית המחאה מחדש לכותרות והביקורת שהעביר עליה העיתונאי שרון גל, מנחה התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10.

ינעם מכנה את גל "עיתונאי פופוליסט וגס-רוח", ומבהיר: "כל תכניו העיתונאיים והרוחניים נשמעים כמו אוסף של ססמאות, כיאה לתוכניתו, השייכת לאותה תרבות קליפית, קצרת-רוח ומתלהמת הפושה במקומותינו".

זאת, כזכור, לאחר שגל העלה פוסט לפייסבוק יצר תהודה רבה, במסגרתו תקף את ליף ושאל: "במה דפני ליף עבדה מהקיץ? כל פעם שהיא לא תמצא דירה בתל-אביב ייצאו לגור באוהל? קשה לשכנע אותי שמי שבא מכפר שמריהו הוא הנהגה אותנטית, נקייה, אחראית ועקבית".

אבא של ליף, ינעם, הבהיר היום: "בשנה החולפת, ובמיוחד בחודשים הראשונים של המחאה החברתית, קיבלנו אין-ספור פניות מהעיתונות להתראיין. רצו לדעת היכן, באיזה בית צמחת, כיצד עוצבה אישיותך, איזה ויטמינים לקחת…".

אולם, לדברי ינעם, המשפחה סירבה להתראיין: "היינו בונקר, גם אל מול ההכפשות הקשות, הזדוניות, ניסיונותיהם הנואלים של פוליטיקאים ופוליטיקאיות לתייג אותך במגמתיות, אל מול כל אותם צרי-עין הרוצים לחדור אל חייך, אל תיקך הרפואי, כולל עיתונאי פופוליסט וגס-רוח...".

"אנחנו מלאי פליאה מתעצומות הנפש שלך, ואנו נפעמים מהתמיכה שאת זוכה לה ומההזדהות שמביעים אנשים מכל הגילים", סיכם ינעם. "הארץ הזו מלאה באנשים ערכיים, חיוביים, תורמים, הרוצים עתיד טוב יותר, והם אתך".