פיתחו את היומנים: 7 מניות ביוטק שצפויות לקבל אישור FDA

באתר הכלכלי הפופלרי The Street, ערכו עבורכם רשימה של מספר חברות ביוטק, שה-FDA צפוי להחליט בימים הקרובים האם להעניק אישור או לדחות את התרופה שהן מפתחות

כולם יודעים שמניות הביוטק נחשבות לתנודתיות במיוחד וכי כל הודעה, חיובית או שלילית עשויה לגרום לתנודות חדות מטה או מעלה במחיר שלהן. הודעות שכאלו יכולות להיות אישור או דחייה של תרופה שהן מפתחות, ע"י מנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA). לכן, באתר הכלכלי הפופלרי The Street, ערכו עבורכם רשימה של מספר חברות ביוטק, שה-FDA צפוי להחליט בימים הקרובים האם להעניק אישור או לדחות את התרופה שהן מפתחות.

1. אמארין -(סימול: AMRN) - מפתחת את תרופת ה-Vascepa להפחתת חומצות השומן בגוף. החברה צפויה לקבל את אישור ה-FDA ב-26 ביולי, יום ה'.

2. Horizon Pharmaceuticals (סימול: HZNP) - מפתחת את תרופת ה- Lodotra להפחתת כאבים ראומתיים. גם היא צפויה לקבל את אישור ה-FDA ב-26 ביולי, יום ה'.

3. Salix Pharmaceuticals (סימול: SLXP) - מפתחת את תרופה ה-Relistor SC שנועדה לטיפול בכאבים כרוניים. מנהל המזון והתרופות צפוי לדון בבקשת החברה לאישור התרופה ב-27 ביולי, יום שישי.

4. סנופי - ענקית התרופות מפתחת את תרופת ה- Zaltrap לטיפול במחלת הסרטן וצפויה לקבל אישור מה-FDA ב-2 באוגוסט. אולם, באתר מציינים כי תוצאות הניסוי phase II שערכה החברה היו מעורבים.

5. Talon Therapeutics (סימול: TLON) - מפתחת את תרופת ה- Marqibo הנועדה לטיפול בלוקמיה. ה-FDA צפוי לדון בהענקת אישור לתרופה ב-12 באוגוסט, זאת לאחר שכבר בחודש מארס ועדה במנהל המזון המליצה לאשר את התרופה.

6. Gilead Sciences - (סימול: GILD) - מפתחת את תרופת ה-Quad לטיפול במחלת האיידס. ה-FDA צפוי לדון בהענקת אישור לתרופה ב-27 באוגוסט.

7. Regeneron Pharmaceuticals (סימול: REGN) - מפתחת את תרופת ה- Arcalyst לטיפול במחלת ה-gout flares, וצפויה לקבל אישור לתרופה ב-30 ביולי.