פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל

1. קבוצת בזק מככבת השבוע באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי ברשימת המותגים המושקעים בפרסום עם פלאפון ובזק.

פלאפון כובשת את המקום הראשון עם השקעה ריאלית לפרסום של כ-2 מיליון שקל. מפעילות הסלולר הוותיקות הבינו שאם הן לא יתעשתו במהירות הן יתעוררו ללא לקוחות, ואימצו אסטרטגיות מחיר אגרסיביות בדומה למתחרים הצעירים והאטרקטיביים.

פלאפון, אם כן, עוברת למגרש המחיר אולם לא באופן בלתי הפיך, שכן מבצע ה-99 שקל לחודש והכול כלול שלה מוגבל לשנה בלבד - נצח במונחים ישראליים.

2. בזק יוצאת השבוע במהלך שאפתני שכל כולו חדשנות. בזק מתכוננת לרשת את כל ישראל בנגישות לאינטרנט WI-FI, או במילותיה: "האינטרנט האלחוטי החברתי הראשון". הרעיון המקורי הוא שאם כל אחד מלקוחות ה-NGN יוותר על מעט רוחב פס, הוא יקבל אותו בכל מקום.

3. קוקה-קולה ממוקמת במקום השלישי השבוע בטבלה, כיאה לספונסרית באולימפיאדת לונדון 2012. הפרסומת המיובאת מחו"ל קצבית ומנסה לחבר את המשקה לערכים של דינמיות, הישגיות ורלוונטיות עכשווית.

4. אסם מציגה לקהל הישראלי, באמצעות גיתם BBDO, את חטיפי הקרקר במגוון טעמים וסיטואציות פרסומיות. מדובר בחטיפים אפויים בתנור במגוון טעמים.

5. סופר-פארם סוגרת את החמישייה עם מגוון רחב של מבצעים שקצרה היריעה מלתאר אותם, באמצעות באומן-בר-ריבנאי. דומה כי לאן שלא נביט, ניתקל במבצע של רשת הפארם, המצמצמת השנה יחסית באופן מתון את ההוצאה הפרסומית שלה לעומת רשתות שיווק אחרות.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.