תקציב המכללה האקדמית ת"א-יפו יוצא למכרז

התקציב טופל במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל

תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל-אביב-יפו יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". התקציב מטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל.

מאז דוח מבקר המדינה, שקבע כי שמכונים אקדמיים ואוניברסיטאות הם מוסדות ציבור המחויבים במכרז, מקפידים במוסדות אלה לצאת אחת לכמה שנים למכרז.

שמעוני-פינקלשטיין-ברקי זכה במכרז האחרון שנערך למכללה ב-2009, אז התמודד על התקציב מול משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל ופוגל-אוגילבי, שטיפל בתקציב עד אז.

המכרז שבו זכה שמעוני-פינקלשטיין-ברקי נחשב ליוצא דופן, שכן ברוב הגופים, התמחרות מסחרית היא חלק משמעותי בתהליך. במכרז במכללה האקדמית בחרו לנטרל פרמטר זה באמצעות קביעה של עמלה ידועה מראש לטיפול בתקציב. מצד שני, גם היקף הקריאייטיב שהמשרדים נדרשו להציג אז היה מצומצם ביותר.

למרות שלא מדובר בתקציב פרסום גדול, המכללה, באמצעות משרדי הפרסום השונים שלה, הצליחה לייצר כמה קמפיינים שיצרו בולטות. כך למשל הקמפיין הטלוויזיוני בכיכובו של יעקב פרי, ששימש אז כיו"ר איגוד חבר הנאמנים של האקדמיה.

בתקופת שמעוני-פינקלשטיין-ברקי הועלה קמפיין טלוויזיוני שבו נראה בוגר מצטיין של מכללה אזוטרית, שלא מצליח להשיג עבודה או אהבה כי סיים בהצטיינות "במקום הלא נכון". הסלוגן של הקמפיין היה "לדעת איפה להצטיין".

המכללה האקדמית תל-אביב-יפו פועלת משנת 1994 ומכשירה לתואר ראשון ושני במגוון מקצועות.