מי מטפל בעניין ערוץ 10 באגף הממונה על התקציבים באוצר?

יוני רגב, סגן הממונה על התקציבים ומי שאמור להיות אמון על נושא התקשורת, לא עסק עד כה בנושא ערוץ 10 בשל ניגוד עניינים: אשתו יעל היא מפיקת "המקור"

סגן הממונה על התקציבים באוצר ומי שאמור להיות אמון על נושא התקשורת, יוני רגב, לא עסק עד כה בנושא ערוץ 10 בשל ניגוד עניינים: אשתו, יעל רגב, הינה המפיקה של התוכנית "המקור".

קודמו של רגב בתפקיד, ערן פולק, עסק באופן אישי בנושא ערוץ 10, ושמו נקשר בפתרון הזמני שנמצא במשבר הקודם. ואולם הפעם הועבר הטיפול בעניין לרכזת התקשורת באגף, יעל מבורך, והיא זו שמטפלת בנושא.

באוצר אומרים כי הממונה על התקציבים, גל הרשקוביץ, מפקח באופן אישי על הטיפול בנושא.

בתוך כך נודע כי רגב ביקשה לפני כחודשיים ממנכ"ל חדשות 10, אורי רוזן, לפרוש מתפקידה, במסגרת תוכנית פרישה מרצון שהוצעה לעובדים. לא ברור אם בקשתה של המפיקה הוותיקה קשורה באופן כזה או אחר לדברים.

מהאוצר נמסר כי "הטיפול בערוץ 10 מתקיים באוצר כל הזמן וביתר שאת בשבועות האחרונים. במקומו של יוני רגב, מפקח על הצוות הממונה על התקציבים עצמו, גל הרשקוביץ".

את תגובתה של יעל רגב לא ניתן היה להשיג.

מערוץ 10 נמסר: "אנו מעודדים מהודעת משרד האוצר על כך שהטיפול בגיבוש הסדר תשלומים שיאפשר קבלת רישיון מתקיים ביתר שאת כדבריהם. לצערנו, אנו שבעי הבטחות והצהרות של משרדי הממשלה. הפעם צריך מעשים ולא תגובות".