השיחה: יעל אבקסיס מפיקה, רוני דואק מפרגן

מי הגיעו לפרימיירה של סרטה של יעל אבקסיס? ■ איפה נפגשו ישראל מקוב ומתן וילנאי? ■ וגם: איפה פיזזה מיקי חיימוביץ'?

אל קולנוע לב בדיזנגוף סנטר בתל-אביב הגיעו אמש (ב') מוזמנים רבים לצפות בפרימיירה לסרט "איה". הסרט מגולל את סיפורם של שני זרים הנפגשים במקרה בנמל התעופה. הגבר סבור בטעות שהאישה היא הנהגת שאמורה לקחת אותו לירושלים. האישה, מוקסמת מאקראיותו של הרגע, אינה ממהרת להעמיד אותו על טעותו. זהו סרטה הראשון של השחקנית יעל אבקסיס כמפיקה. בנוסף לעיסוקיה אלה אבקסיס נמנית עם מקימי עמותת "רוח נשית" לקידום נשים נפגעות אלימות לעצמאות כלכלית.

צביקה האוזר, דליה בודינגר, פרימיירת הסרט
 צביקה האוזר, דליה בודינגר, פרימיירת הסרט

צביקה האוזר ודליה בודינגר

הגיעו לפרגן: הבעל של אבקסיס, איש העסקים רוני דואק, גיל שויד, גילה אלמגור, מזכיר הממשלה צביקה האוזר ובת זוגו דוברת חברת החשמל דליה בודינגר, רני והילה רהב, עומר לוי ועוד.

ארבוב וקפון עורכים מפגש שכנים

בעוד הסופה סנדי עושה את דרכה לחוף המזרחי של ארצות-הברית, בעלי אקרו נדל"ן, צחי ארבוב ואילן קפון, ומנכ"ל החברה זיו יעקבי, התמקמו מול שקיעה נעימה ופסטורלית מול חוף ים התיכון. השלושה אירחו במסעדת "מול ים" שבנמל תל-אביב 50 מרוכשי הדירות בפרויקט היוקרה שהם בונים יחד עם קבוצת חג'ג' - "ארסוף פנורמיק".

צחי ודורון ארבוב, ארוחה במסעדת
 צחי ודורון ארבוב, ארוחה במסעדת

צחי ודורון ארבוב

בפרויקט 52 דירות בנות שלושה חדרים כל אחת, והוא ממוקם מול אחד החופים היפים של ישראל. האדריכל אילן פיבקו הציג בפני הדיירים את תכנון הפנים של הפרויקט. חברת אלקטרה נדל"ן נבחרה לשמש כקבלנית המבצעת של הפרויקט שצפוי להתאכלס בעוד כשנתיים. מחירי הדירות בפרויקט נעים סביב 3.5 מיליון שקל.

אלון קפון, ציפי זרנקין, יואב איגרא, ארוחה במסעדת
 אלון קפון, ציפי זרנקין, יואב איגרא, ארוחה במסעדת

צחי קפון, ציפי זרנקין ויואב איגרא

בין אורחי האירוע שכבר רכשו דירות: יואב איגרא נשיא קבוצת איגרא מבעלי רשת מלונות הרודס ובת זוגו ציפי זרנקין. איגרא רכש לאחרונה דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של כ-110 מ"ר, בעלות משוערת של 3.25 מיליון שקל. עוד שכנים שהגיעו כדי ליהנות מארוחת גורמה מעשה ידיו של השף יורם ניצן: רוני ראב"ד רעייתו של ארי ראב"ד, איש ההיי-טק אפי כהן ארזי, דורון ארבוב אחיו של צחי ארבוב ועוד.

חיימוביץ' מפזזת

באודיטוריום ע"ש סמולארש באוניברסיטת תל-אביב התקיים אמש כנס הידידים של עמותת "עולים ביחד". מדובר בעמותה המקדמת מנהיגות ומצוינות בתעסוקה לאקדמאים יוצאי אתיופיה. הכנס נערך תחת הכותרת "מנהיגים שינוי ביחד", ונועד להצדיע לכל השותפים, המעסיקים והבוגרים על עשייה משותפת ומוצלחת בקידום תעסוקתי של כ-90% מהאקדמאים אותם ליוותה ומלווה העמותה.

מיקי חיימוביץ' ורקדנים, ידידי עמותת
 מיקי חיימוביץ' ורקדנים, ידידי עמותת

מיקי חיימוביץ'

את הערב הנחו מגישת החדשות בדימוס מיקי חיימוביץ' ובוגרת העמותה הבטם אברהם. במהלך הערב נערכה תצוגת אופנה של שמלות ערב מודרניות בשילוב רקמה אתיופית מסורתית. חיימוביץ', שלבשה אחת מהשמלות, פצחה בריקוד על הבמה. בין המוזמנים הרבים שלקחו חלק: צבי זיו נשיא חבר הנאמנים של העמותה, ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים, ענת סרגוסטי מנכ"לית אג'נדה, ד"ר מיכל שפירא מהרשות לטלוויזיה ולרדיו, הח"כים זאב בילסקי ועינת וילף ועוד.

הכיסא ליד רמי לוי עדיין ריק

למעלה מ-1,000 איש הגיעו אתמול לוועידת Go-Mobile של "מידע כנסים". הוועידה נערכה במרכז אווניו שבקריית שדה התעופה. בכנס לקחו חלק רמי לוי, מיכאל גולן, מאיר ברנד מנכ"ל גוגל ישראל, עדן בר טל מנכ"ל משרד התקשורת, רועי אלבז מנכ"ל פנגו, שלמה זיסמן מנכ"ל סלאריקס, שי זינגר מנכ"ל NgSoft, יבין גיל-מור מנכ"ל יד 2, אלון ציפורי מנכ"ל ריי נטוורקס, אריאל שרייבר מנכ"ל YouPhone, אודי מראצי מנכ"ל הום סלולר ורבים נוספים. את הכנס פתח ינון הכהן, מנכ"ל "מידע כנסים", שדיבר על "האביב הסלולרי" שאנו חווים. בפאנל, שאותו הנחה גיא לרר מערוץ 10, השתתפו מפעילי הסלולר החדשים כאשר לצדם הוצב כיסא ריק, שנשאר יתום בהמתנה לנציגי החברות הוותיקות. מיכאל גולן פתח את הפאנל ודיבר על המהפכה שנמצאת בעיצומה. לרר שאל את רמי לוי אם הוא מוכן להוריד את המחיר לנוכח המחירים הנמוכים יותר שהציעו חלק מהמתחרות.

אריאל שרייבר, אודי מראצי, רמי לוי, ועידת GO_MOBILE / צילום: בן קיסלניג
 אריאל שרייבר, אודי מראצי, רמי לוי, ועידת GO_MOBILE / צילום: בן קיסלניג

אריאל שרייבר, אודי מראצי, רמי לוי והכיסא הריק

לוי סירב לספק תשובה ישירה ורק ציין שהוא אוהב להפתיע. כשנשאל בר טל האם משרד התקשורת מוטרד מאפשרות של קריסת אחת החברות הוותיקות בישראל בשל התחרות בשוק, הוא ענה שמשרד התקשורת אינו מחויב להישרדות של חברה זו או אחרת.

דיק משקיע בעובדים

כ-3,000 עובדי מוטורולה סולושנס ובני משפחותיהם בילו את סוף השבוע האחרון בנופש מרוכז בעיר אילת. זו השנה השנייה שנשיא ומנכ"ל החברה, שמעון דיק, מפנק את העובדים בנופש בעיר הדרומית כאות הערכה על ההישגים העסקיים והטכנולוגיים. העובדים ובני המשפחות התארחו במספר מלונות בעיר ביניהם: רויאל גרדן, הנסיכה, המלך שלמה וספורט. מרגע שפרקו את המזוודות החלה תוכנית הפעילות האינטנסיבית שכללה הופעה חיה של להקת אתניקס, ספורט ימי בחוף הדקל שנסגר במיוחד עבור החברה, הופעות וסרטים לילדים ועוד.

וילנאי ומקוב נפגשים בסין

ישראל מקוב, יו"ר עמותת ידידי תיאטרון גשר, רותי היילפרן מנכ"לית העמותה ועוד 14 מחברי העמותה חזרו ביום ראשון מטיול של שבועיים בסין, שם הועלתה הצגת התיאטרון "שונאים - סיפור אהבה" המבוססת על רומן מאת בשביס זינגר. ידידי התיאטרון החליטו לנצל את ההזדמנות וסיירו בכמה ערים בסין, כשהתחנה האחרונה הייתה העיר בייג'ין, שם הועלתה ההצגה כחלק מפסטיבל בינלאומי.

ישראל מקוב, מתן וילנאי, תיאטרון גשר בסין / צילום: תיאטרון גשר
 ישראל מקוב, מתן וילנאי, תיאטרון גשר בסין / צילום: תיאטרון גשר

ישראל מקוב ומתן וילנאי

מקוב פינה זמן לבקשת שגרירות ישראל בבייג'ין, והרצה בפני עשרות ישראליים ומקומיים על האתגרים שבחדשנות, ושיתף אותם בניסיונו כאיש עסקים. שגריר ישראל בסין, מתן וילנאי, בירך בקבלת הפנים שערכו מפיקי הפסטיבל לכל אנשי גשר. וילנאי לא הסתפק בזה, והזמין את אנשי התיאטרון לביתו לארוחת יום שישי.

מה הסטטוס

Amir Hayek (מנכ"ל התאחדות התעשיינים): פונה לחבריו אוהדי בית"ר שיודעים לקרוא: ניצחתם בצדק. אתם לא חייבים להוכיח שאתם יודעים גם לכתוב. מסיים בברכת אדום עולה ויעלה