גליקמן-נטלר-סמסונוב מעלה קמפיין ראשון עבור פרטנר

JWT ישראל קיבל לאחרונה הודעה על כוונת פרטנר להפסיק את ההתקשרות עמו, וכבר אז נשמעו הערכות כי מי שירוויח מכך הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב

בשקט ובלי הרבה גלים עושה משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב את הצעד הראשון שלו כחלק ממערך הפרסום של פרטנר. חדי-העין יכלו לראות את חתימת המשרד על קמפיין מכירתי חדש (למכשירים) שהעלתה החברה בעיתונות בימים האחרונים.

מי שאמורים להיות אמונים על מערך הפרסום הרשמי של פרטנר הם משרדי הפרסום JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער, שהחליפו לפני כמעט שנתיים את משרדי הפרסום שליוו את פרטנר במשך יותר מעשור - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן. אך הרומן עם JWT לא צלח, המשרד לא זכה במכרז על יצירת השפה התקשורתית בפרטנר, וברוקנר הפך להיות הגורם הדומיננטי בטיפול בתקציב.

קמפיין מחוץ לטריטוריה

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות קיבל JWT הודעה על כוונת פרטנר להפסיק את ההתקשרות עמו. כבר אז נשמעו הערכות כי מי שירוויח מכך הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב, שקיבל לפני כשנה את הטיפול בתקציב הפרסום של סמייל 012 שנרכשה על-ידי פרטנר.

גליקמן קיבל את התקציב בתקופה שבה החברה פעלה כגוף נפרד. עתה מוזגה פעילותה של 012 סמייל לתוך פרטנר.

עם זאת, הקמפיין שיצר גליקמן לא יושב על הטריטוריה של הסינרגיה בפעילות עם 012, ומדובר בקמפיין מכשירים, ששייך מסורתית לטריטוריה של פרטנר.

גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב, סירב להתייחס לידיעה.