עיתון "סופהשבוע" החדש גייס כ-3,500 מנויים

כך מעריכים בשוק ההפצה ■ העיתון של אלי עזור מופץ בסופי שבוע בלבד בעלות של 10 שקלים ■ מבצע המנויים מציע חודש ראשון בחינם למצטרפים

"סופהשבוע", העיתון החדש של קבוצת "ג'רוזלם פוסט", גייס ב-3 השבועות האחרונים כ-3,500 מנויים - כך על-פי ההערכות בשוק ההפצה.

דרור רונן, מנהל ההפצה הבינלאומי של "ג'רוזלם פוסט", סירב להתייחס למספר המנויים הספציפי, אולם אישר כי מדובר ב"אלפי מנויים".

לדבריו, "לא שיערנו שבפרק זמן כל-כך קצר נצטרך לתת מענה לכל-כך הרבה מנויים חדשים, באופן שהצריך אותנו לשינויים לוגיסטיים משמעותיים".

העיתון של המו"ל אלי עזור בנוי משני חלקים עיקריים ומופץ בסופי שבוע בלבד בעלות של 10 שקלים לגיליון. העיתון מרכז את בכירי הפורשים מ"מעריב", ובהם בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי וליאורה גולדנברג שטרן. עורך העיתון הוא דורון כהן.

רונית חסין-הוכמן, מנכ"לית קבוצת "ג'רוזלם פוסט", אמרה ל"גלובס" כי "העיתון עומד על אלפי מנויים שהצטרפו בשבועות האחרונים, חלקם עוד בטרם העיתון הראשון ראה אור".

יש לציין כי מבצע המנויים מאפשר קבלה של חודש ראשון בחינם למצטרפים.

במקביל, ובהתאם לתוכנית ההשקה, בימים הקרובים יעלה קמפיין טלוויזיה, שישלים קמפיין קיים, בסך כולל של 3 מיליון שקל.

הקמפיין, שאותו יצר משרד הפרסום אליקים-הרמן, העומד מאחורי מיתוג העיתון ובחירת שמו, כולל כבר היום חסות טלוויזיה, תשדירי רדיו, שילוט חוצות וקירות פרסום בנתיבי איילון.