אושר שיתוף-הפעולה בין "מעריב" ו"מקור ראשון" לבין "גלובס"

הממונה על ההגבלים אישר את שיתוף-הפעולה ■ "גלובס" יפיק עבור "מעריב" ו"מקור ראשון" מוסף יומי בתחום העסקים והכלכלה שיצורף למהדורה היומית

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את שיתוף-הפעולה בין העיתונים "מעריב" ו"מקור ראשון" ובין "גלובס". שיתוף-הפעולה יכלול הדפסה ופרסום של תכנים חדשותיים בתחומי העסקים והכלכלה.

על-פי ההסכם, "גלובס" יפיק עבור "מעריב" ו"מקור ראשון" מוסף יומי בתחום העסקים והכלכלה אשר יצורף למהדורה היומית של עיתון "מעריב" וייקרא "גלובס על הבוקר". המוסף יצורף גם למוסף סוף השבוע של העיתונים, ותכנים כלכליים של "גלובס" יעלו גם באתר האינטרנט של "מעריב" - NRG.

כותבי "גלובס" יכתבו במוסף המיוחד שיעסוק בכל הנושאים הכלכליים שעל סדר היום, ובהם חדשות כלליות, אנרגיה ותשתיות, רכב, חדשות כלכליות מהעולם, נדל"ן, שיווק ופרסום ושוק ההון. המוצר החדש יעניק ערך מוסף למנויים ויעשיר את עולם התוכן של העיתון.

בהחלטת רשות ההגבלים העסקיים, טוען פרופ' דיויד גילה, כי "ההסדר מושא החלטה זו אינו מגביל את התחרות בחלק ניכר של שוק המושפע מן ההסדר, ואני סבור כי עיקרו אינו בהפחתת התחרות או במניעתה, וכי אין בו משום כבילה שאינה נחוצה למימושו".