קריימר מדבר על ה"בום" בסקטור האנרגיה; מהן ההמלצות?

"אני תמיד מדבר על הרנסנס של הנפט הצפון אמריקאי", אומר הפרשן הבכיר של CNBC ■ "הזינוק העצום בתפוקת האנרגיה המקומית התאפשר הן בשל גילויים חדשים אך בעיקר בשל טכנולוגיות חדשות שמאפשרות להוציא את הנפט מהאדמה"

סביר להניח שכאשר מדברים על סקטור האנרגיה, מרבית המשקיעים לאו דווקא חושבים על מניות האנרגיה האמריקאיות. ג'ים קריימר, הפרשן של CNBC טוען כי כדאי לכם לשים לב לסקטור זה ובמיוחד למספר מניות.

"אני תמיד מדבר על הרנסנס של הנפט הצפון אמריקאי", מצהיר קריימר. "הזינוק העצום בתפוקת האנרגיה המקומית התאפשר הן בשל גילויים חדשים אך בעיקר בשל טכנולוגיות חדשות שמאפשרות להוציא את הנפט מהאדמה", דברי קריימר.

אז על אילו מניות הוא ממליץ? מוקדם יותר החודש הפרשן הצבעוני המליץ על מניות בתחום האנרגיה כגון Dow Chemical , PPG , Westlake. כעת, הוא ממליץ על מניית Core Labs (סימול: CLB). "ישנם מספר חברות שהולכות להרוויח מהמהפכה באנרגיה", הוא אומר ומוסיף כי לדעתו זו חברה שלא קיבלה עדיין מספיק תשומת לב מהמשקיעים.

חברת Core Labs עוסקת בפיתוח טכנולוגיות שיסייעו ללקוחות שלה לחלץ את משאבי האנרגיה מהאדמה. "היא משתמשת במומחים שלה כדי לעסור לחברות הנפט להבין כמה נפט קיים באדמה", הוא מסביר. אך החברה לא עוסקת רק בניתוח והפקת מידע אלא גם מספקים לאותן חברות קידוחי נפט כלים שיאפשרו להן למקסם את הפקת הנפט.