מניית הערב: חתמה אתמול על הסכם חדש וטסה מאז כ-140%

החברה הודיעה כי תספק את המערכות הסולאריות החדשניות שהיא מפתחתלמספר פרוייקטים של חברת בנייה ■ מחזור המסחר של החברה טיפס לכ-1.2 מיליון מניות, לעומת המחזור הממוצע שעמד על כ-43 אלף מניות

חברת Real Goods Solar (סימול: RSOL) ספקית מובילה של טכנולוגיה סולארית, הודיעה אתמול כי היא זכתה במכרז של חברת בנייה גדולה ותספק למספר פרוייקטים של החברה פתרונות סולארים.

הפרוייקט הראשון שבו תספק החברה את המתקנים הבייתיים שלה, יהיה בקליפורניה, שם יהנו התושבים של השכונה החדשנית ממערכת סולארית מתקדמת שתהיה חלק מהמפרט הסטנדרטי של כל בית. לפי ההסכם שחתמה RSOL עם חברת הבנייה, היא תהיה אחראית על הרכבת המערכות ותספק לתושבים שירות גם לטווח הארוך.

"אנו נרגשים מההתרחבות החשובה של תוכנית בניית הבתים שלנו, שתאפשר לבעלי הבתים ליהנות מהיתרונות של מערכת סולארית שתספק להם חשמל מהיום הראשון שהם יכנסו לבית החדש", אמר קם מופיד, מנכ"ל החברה. "בזכות הצוות המנוסה שלנו, הצלחנו להציע את הפיתרון הטוב ביותר לאספקת חשמל באמצעות מערכות סולאריות".

חברת Real Goods Solar היא אחת החלוציות בארה"ב בתחום האנרגיה הסולארית והיא מספקת מערכות סולאריות מתקדמות שמתאימות הן למגורים והן לשוק העסקי. מאז הוקמה ב-1978, החברה מכרה יותר מ-14,500 מערכות סולאריות מתקדמות שמאפשרות ללקוחותיה לחסוך בצריכת החשמל.

החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-71 מיליון דולר ומחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עומד על כ-43 אלף מניות. אולם, מניית החברה משלימה, לפי שעה, זינוק של יותר מ-140% ביומיים, מאז הודיעה על ההסכם החדש ומחזור המסחר שלה טיפס לכ-1.2 מיליון מניות.