מכתב לנתניהו על בר רפאלי: "לא שקר החן אבל הבל היופי"

ח"כ אלעזר שטרן שיגר מכתב לראש הממשלה, בו הוא קובל על בחירתה של הדוגמנית בר רפאלי, שלא שירתה בצה"ל, בתשדיר משרד החוץ שמייצג את ישראל

סערת קמפיין משרד החוץ בכיכובה של בר רפאלי ממשיך לעורר גלים - הפעם מצדו של ראש אכ"א לשעבר, חבר הכנסת מטעם התנועה אלעזר שטרן. היום (א') הוא שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו, הוא קובל על בחירתה של רפאלי לתשדיר.

"רפאלי אינה מייצגת את דמותה של ישראל הצעירה", כתב ח"כ שטרן. "בחירת משתמטים כמייצגים את המדינה, גם אם למטרות קריירה, תורמות ללגיטימיות של אי-הנשיאה בנטל מסיבות שונות. רפאלי ושכמותה פורצים את הדרך ומייפים אותה עבור מי שמבקש לנטוש את האלונקה ולא לשאת בנטל. האחת תעשה זאת בחסות יופיה שלכאורה תורם למדינה, והאחר יבקש לקנות שירותו תמורת ממון רב שיכניס לקופתה של המדינה".

עם זאת, הוא ציין כי הוא אינו חושב שיש לרדוף את בר רפאלי עד סוף ימיה. "אני פונה ומבקש לבטל כל פעולה שבה בר רפאלי מייצגת באופן רשמי את מדינת ישראל", סיכם.

לאחר היוודע השתתפותה של רפאלי בקמפיין, שיגר דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי מכתב זועם למשרד החוץ בבקשה לבטל אותו. שם לא השתכנעו ותקפו אותו על התערבותו.

הדוגמנית הגיבה בשבוע שעבר להאשמות במהלך אירוע התרמה של חברת אופנה אותה היא מייצגת, ואמרה כי היא רגילה לביקורת שמעשיה גוררים, אך הסבירה כי היא מקבלת אותה. "לפעמים יש אנשים שיש להם איזה אנרגיה שלילית, אבל הם צריכים לישון עם עצמם בלילה", אמרה. "אני ישנה מעולה".