אתר חדשות כדורגל שמבוסס על תוכן גולשים גייס 5.8 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי FTBpro מדווח על 20 מיליון חשיפות בחודש, למעלה מאלף כתבים-אוהדים ו-200 כתבות שמתפרסמות מדי יום ומסקרות את ליגות הכדורגל המובילות

תוכן גולשים הוא אחת מהמהפכות הגדולות של האינטרנט בשנים האחרונות אבל אתר FTBpro לוקח אותו צעד אחד קדימה, כשחדשות הכדורגל שמתפרסמות בו מבוססות על כותבים חובבים. אלה לא עברו הכשרה כלשהי והם נחשבים לגולשים מן השורה, אך כדי לשמור על איכות גבוהה מספיק, ניצבים מעליהם עורכים מנוסים.

הסטארט-אפ הישראלי FTBpro הודיע אתמול (ג') על השלמת סבב גיוס ראשון בהיקף של 5.8 מיליון דולר, בהובלת הקרנות באטרי וג'מיני, כשהמטרה היא להתרחב גלובלית. בסך הכול גייסה החברה כ-6 מיליון דולר, לאחר שבסבב הסיד השקיעו בה קרן באטרי והמשקיעים הפרטיים בועז דינטה וארז שחר.

החברה הישראלית מדווחת על 20 מיליון חשיפות בחודש, למעלה מאלף כתבים-אוהדים ו-200 כתבות שמתפרסמות מדי יום ומסקרות את ליגות הכדורגל המובילות.

את החברה הקימו אסף פלד, יובל לרום וגילי ביימן ב-2011 ומועסקים בה כ-30 עובדים. לדברי פלד, המשמש כמנכ"ל FTBpro, "המשימה שלנו היא לאפשר לכל אוהד כדורגל את היכולת להביע את דעותיו והשקפותיו בצורה מקצועית ונרחבת באמצעות פלטפורמת יצירת והפצת התוכן שלנו".

התוכן באתר מוצג בארבע שפות - אנגלית, ספרדית, איטלקית וגרמנית וזמין גם באפליקציות לאנדרואיד ולאייפון.