השיחה: האחים תדמור פותחים את הבוקר יחד

מי הגיעו למפגש של ידידי המרכז הרפואי רבין? ■ בפני מי חלקו חלוץ וחולדאי את עברם המשותף? ■ וגם: עם מי חגג גיא קלנר את יום הולדתו ה-40?

פנחס (פיני) כהן, יו"ר הוועד המנהל של אגודת "ידידי מרכז רפואי רבין", אירח ביום שישי בבוקר במלון הילטון בתל-אביב מפגש נוסף של פורום עמיתי בית-החולים בילינסון. כהן וד"ר ערן הלפרן, מנהל המרכז הרפואי ע"ש רבין, קיבלו את פני האורחים, שפתחו את היום בארוחת בוקר קיצית במרפסת המלון הצופה לים. בהמשך הבוקר נערכה שיחה עם ד"ר סטיבן וולקס, מנהל המחלקה לאורתופדיה בבילינסון, וד"ר ניסים אוחנה, מנהל יחידת עמוד השדרה בבית-החולים, שסיפרו על חידושים בתחום. אנשי העסקים שנכחו במקום האזינו בקשב רב גם להרצאה מפיו של גדעון תדמור, יו"ר דלק קידוחים ומנכ"ל אבנר נפט גז, בנושא "הגז הטבעי - מחזון למציאות". בקהל ישב גם אחיו של המרצה, ד"ר בעז תדמור, משנה ומ"מ מנהל המרכז הרפואי רבין.

פנחס ויודפת בוכריס, פנחס כהן, אגודת ידידי מרכז רפואי רבין / צילום: פז בר
 פנחס ויודפת בוכריס, פנחס כהן, אגודת ידידי מרכז רפואי רבין / צילום: פז בר

פנחס ויודפת בוכריס עם פנחס כהן

בילו בוקר מעניין יחדיו: חיים הורביץ שהגיע עם בת זוגו נעמי; אביבית פלג מנכ"לית ינאי פלג, אשר מונתה לאחרונה לסגנית יו"ר עמותת ידידי בית-החולים ובעלה צור פלג, מנכ"ל אנליסט שוקי הון; נאוה ברק ושלום זינגר; דב ילין; יורם ושלוה הסל; רות ויצחק מנור; רועי פיינר; עו"ד גד נשיץ; יונתן יסעור ראש עיריית הרצליה; פנחס בוכריס ויודפת הראל בוכריס; עתליה ושלמה שמלצר; אמיר אייל; עו"ד יאיר כספי; גיל-עד אלטשולר; חיים כהן; ראובן אדלר; שי דהן; זאב גוטמן יו"ר בנק ירושלים; אייל חומסקי שהתבשר באותו היום כי קבוצת משקיעים שהוא חלק ממנה זכתה במכרז לרכישת הפועל ירושלים בכדורסל; אברהם (לולו) אסף; אלי ושלי ביטון; ניר זיכלינסקי; יוסף בר נתן; רו"ח דורון קופמן; גדעון דובר; דליה ויוסי פרשקר; עדי צים; אסתר אלדן; עו"ד יהודה רוה; עו"ד פנחס רובין; גבי רוזנברג ועוד.

רוזנבלום ולוי מפעילים בחופש הגדול

בקניון הגדול של פתח-תקווה נפגשו אתמול (א') בשעת ערב מוקדמת אנשי עסקים שפינו את הלו"ז והגיעו יחד עם ילדיהם לפתיחת מתחם "מיקפה". מדובר במתחם שעוצב כולו בהשראת עולם הילדים הווירטואלי מיקמק ומשתרע על שטח של 600 מ"ר. המתחם כולל אזור למשחקי ילדים ממוחשבים ובית-קפה להורים.

משה רוזנבלום, פאר נדיר, פתיחת מתחם
 משה רוזנבלום, פאר נדיר, פתיחת מתחם

משה רוזנבלום ופאר נדיר

עשרות מוזמני VIP העבירו אחר צהריים של חופש גדול, במינגלינג משפחתי, שכלל מגוון משחקים אינטראקטיביים. נצפו: עו"ד קרן נהרי שהגיעה עם ילדיה לבלות במקום; משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר מקבוצת מליסרון; אבי לוי מנכ"ל קבוצת עופר עם בת זוגו אילנית; יניב חממי מנכ"ל קבוצת די.אי. סי טכנולוגיות ומייסד מיקמק; ניר ברקן מנכ"ל הקניון הגדול; פאר נדיר מנכ"ל קניוני עזריאלי וזאטוטים לרוב.

אחוות הלוחמים של חולדאי וחלוץ

ראשי ואורחי עמותת אתגרים התכנסו בשישי האחרון בסינימטק בתל-אביב להקרנת בכורה של הסרט "דרוש רץ עם נשמה". העמותה המארחת עוסקת בקידום ובשילוב חברתי של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלויות, באמצעות פעילות ספורט אתגרי. במסגרת האירוע הוקרן לראשונה סרטו של אביב הורוביץ שישודר הערב (ב') בערוץ 2, ומביא את סיפורה של קבוצת ריצה מיוחדת שעבורה השמיים הם הגבול. ראש העיר תל-אביב-יפו רון חולדאי עלה לבמה לברך. מיד לאחריו הודה לבאים דן חלוץ, יו"ר העמותה, שסיפר כי חולדאי היה מפקדו במלחמת יום הכיפורים.

רון חולדאי, דן חלוץ, עמותת
 רון חולדאי, דן חלוץ, עמותת

רון חולדאי ודן חלוץ

עוד הגיעו לצפות ולתמוך בפעילות העמותה: נתן חץ, יו"ר אגודת הידידים של אתגרים והבעלים של אלוני חץ; רות ומישאל חשין, בנם יואל עם אשתו וארבעת נכדיהם, ביניהם גם ילדיו של שניאור ז"ל אשר לכבודו מוקם בימים אלה בגני יהושע בתל-אביב "בית שניאור" שישמש את עמותת אתגרים; יואל שרון מייסד העמותה ורונן קאופמן הבעלים של קבוצת קאופמן.

קלנר על הגג

בסוף השבוע האחרון חגג גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט, את יום הולדתו ה-40. לחגיגה הצטרפו שני חברי הילדות שלו: סיון אבנרי ועמית ברציון, מנכ"ל ובעלים של איזיווד. האירוע נערך על גג מלון "בראון" בתל-אביב.


רוכברגר, קלנר ובאומן

בין אלה שהגיעו לאחל מזל טוב לחתן השמחה: יאיר המבורגר, יו"ר הראל ביטוח; יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס, שניהל את קמפיין "יש עתיד" פגש במקום את חבר הכנסת הצעיר של המפלגה, בועז טופורבסקי; איציק רוכברגר, ראש עיריית רמת-השרון, שהתפנה מעיסוקיו בקמפיין הבחירות הקרובות והגיע ביחד עם סגנו טל עזגד, כדי לפרגן לקנלר המשמש גם כחבר במועצת העיר. עוד בחוגגים: רונן קרסו, סמנכ"ל איסתא; גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה; ליאור ורונה, מנכ"ל פורום חברות הסלולר; ליאור שטרסברג, מנכ"ל המשקם; גיא זהר; רובי ניסן, שותף בענבר-מרחב-ניסן; ליאור רוטברט מבעלי ספוט תקשורת; יואב צוקר, מנכ"ל זניט דיגיטל וגיל גולדנברג, מנכ"ל נכס.

ביגו לקראת פרידה

פתיחה חגיגית של התערוכה "יחזקאל קירשנבאום, 1954-1900, הדור האבוד", נערכה בסוף השבוע בבית התפוצות. את התערוכה שאצרה קרוליין גולדברג-איגרא יזם אחיינו של האמן נתן דיאמנט. לאירוע הפתיחה התקבצו דוברי צרפתית רבים, אשר חלקם הגיעו במיוחד ארצה לכבוד האירוע מצרפת ומבלגיה.

סלי מרידור, אירינה נבזלין קוגן, פתיחת תערוכה בבית התפוצות / צילום: רפי דלויה
 סלי מרידור, אירינה נבזלין קוגן, פתיחת תערוכה בבית התפוצות / צילום: רפי דלויה

סלי מרידור ואירינה נבזלין-קוגן

בין האורחים בלטו: שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו המסיים החודש את תפקידו ומצא זמן להגיע לאירוע ערב חגיגות יום העצמאות הצרפתי; אירינה נבזלין קוגן, יו"רית דירקטוריון בית התפוצות; דן תדמור, מנכ"ל בית התפוצות; אירית פרלמן-אדמוני, מנכ"לית אגודת ידידי בית התפוצות בישראל; ארי סטימצקי; גד ואתי פרופר; הצייר נפתלי בזם; סלי מרידור; מריה וחיים אהרון; וארווין קוטלר, שר המשפטים הקנדי לשעבר.