חגי שלום על חשדות המשטרה: "לטיב טעם אין סכסוך עם אף אחד"

בעל השליטה ברשת טיב טעם אומר ל"גלובס" כי הצתת הסניף בת"א אינה על רקע סכסוך עסקי ■ שלום: "אם יש סכסוך, אנחנו צריכים להיות צד לו - ואנחנו לא צד"

חגי שלום, בעל השליטה ברשת טיב טעם, מגיב לחשדות המשטרה לפיהם הצתת סניף טיב טעם בתל-אביב נעשתה על רקע סכסוך עסקי.

בשיחה עם "גלובס" אמר שלום: "סכסוך עסקי? זה מגוחך. אין שום סכסוך. אנחנו לא מכירים אף אחד. אף אחד לא דיבר איתנו מעולם. יכול להיות שהמניע עסקי, אבל ודאי שאין לנו שום סכסוך עסקי. אם יש סכסוך עסקי, אנחנו צריכים להיות צד לו - ואנחנו לא צד".

במשך היום (ג') ואתמול עצרה משטרת ישראל 3 חשודים בהצתת סניף טיב טעם ברחוב אבן גבירול בתל-אביב הפתוח 24 שעות ביממה. בהצתה שאירעה במארס האחרון בשעה 3 לפנות בוקר, נפצע עובד של הסניף באורח בינוני.

מדובר בהצתה השלישית במספר של אותו סניף שנעשתה לאורך 3 שנים. במסגרת אותו אירוע הוטמנה גם לבנת חבלה בסניף, אך היא לא התפוצצה.

לדברי שלום, "המשטרה לקחה זאת הפעם ברצינות. זה לא היה מקרה רגיל של הצתה, כי נפצע אדם, ולכן לקחו זאת ברצינות. הם הבינו שיש כאן עניינים יותר חמורים מהעניינים של טיב טעם. הסניף עובד מזה כשבועיים. אחרי ששורפים אותו, אנחנו עושים אותו עוד יותר יפה. אני מקווה שהחקירה תושלם ושלא ישרפו יותר את הסניף".

- המשטרה תשאלה אם יש לך סכסוך עסקי?

"לא. גם אם היו שואלים, היינו אומרים שאין לנו. אין לנו מושג מה הסיבה, מה המניע".

- פנו אליכם בעבר וביקשו דמי חסות?

"מעולם לא, לא כאן ולא בשום מקום בארץ".

- זה מטריד אותך?

"מטריד אותי שישנה אלימות שחורגת לתחומים בלתי מתקבלים על הדעת תוך סיכון חיי אדם. זה דבר נורא ואיום, גם אם זה לא היה קשור בנו. זה לא יניא אותי מעסקים או מדרך מסוימת שאנחנו הולכים בה. כואב הלב שכך הדברים מתנהלים בישראל".

- אתה לא יכול להעלות על דעתך אף אחד?

"ממש לא".