רשת דומו משיקה קונספט חדש: מכניסה לסניפים מעדנייה

‎‎סניף ראשון תחת המיתוג ‏DOMO & DELICATES‏ נפתח בקניון רמת-אביב, ובכוונת החברה לפתוח עוד 15 סניפים‏

אחרי שסגרה בחודשים האחרונים 3 סניפים עצמאיים, רשת כלי הבית דומו של רשת טיב טעם מנסה לעשות קאמבק לשוק כלי הבית.

היום (ג') השיקה טיב טעם קונספט חדש לדומו, שבמסגרתו היא מכניסה מעדנייה לתוך הסניפים, ובמקביל משנה את שם הרשת ל-DOMO & DELICATES (דומו & דליקטס).

הסניף שהושק בקניון רמת-אביב משתרע על שטח של 250 מ"ר, ולדברי החברה הושקעו בו 2 מיליון שקל.

במקביל מתכוונת טיב טעם להרחיב את פריסת הרשת, כך שבשנה הקרובה היא תפתח 3 סניפים עצמאיים בקונספט החדש, תוך כוונה לפתוח בסך-הכול עוד 15 סניפים.

רשת כלי הבית דומו נוסדה בשנת 2005. בשנת 2007 נכנסה רשת טיב טעם לשותפות בחברה, ובעקבותיה החלה דומו לפעול בתוך סניפי טיב טעם. הרשת מונה היום 8 סניפים, ש-6 מהם פועלים בתוך סניפי טיב טעם, במתכונת של "חנות בתוך חנות".

בחודש מאי האחרון מימשה טיב טעם את אופציית ה-call שהייתה לה לרכישת יתרת המניות של דומו (26.25%) משותפיה, תמורת 360 אלף שקל, והיא מחזיקה היום בבעלות מלאה על הרשת.

כבר בסמוך לרכישת השליטה בטיב טעם על-ידי חגי שלום, האחרון לא הסתיר את רצונו לסיים את השותפות. כשנכשל המאמץ למכור לשותפים את חלקה של טיב טעם, בחר שלום להגדיל את חלקו ל-73.7%.

הרשת עצמה חתמה את שנת 2012 בהפסדים. במחצית הראשונה של 2012 עמדו ההפסדים על 4 מיליון שקל, ואלה כללו את המחיקות וההפרשות שנאלצה טיב טעם לבצע ברשת בגין השקעה בחנויות.

בדוח הכספי של טיב טעם לרבעון הראשון של 2013 ציינה החברה כי תוצאותיה של דומו, שהעיבו בעבר על ביצועי מגזר הקמעונאות, השתפרו כפועל יוצא של תהליך הבראה שעוברת החברה.

במסגרת הקונספט החדש, הסניפים יכללו מגוון רחב של כלי בית, לצד מעדנייה שבה יימכרו נקניקי איכות, גבינות מיובאות, יינות, מגוון עצום של בירות מרחבי העולם, בשר טרי מיושן ואיכותי, פסטות, שמנים ורטבים, פירות ים, מאפים ועוד.

לדברי עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, "לאור המודעות הגוברת לקולינריה והצורך במוצרי מעדנייה זמינים וטריים, הפורמט החדש יציע פתרון כולל לעולם המטבח, בדומה למקובל באירופה וברמת מחירים תחרותית".

לדבריו, "ראינו שקצב ההפסד הולך ויורד, וזה נתן לנו את המוטיבציה. הקונספט יוקרתי אך לא יקר, והוא נגיש לכולם".