חוזר לעשות סדר? יוסי מימן מונה מחדש ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10

רון לאודר צפוי להמשיך את הזרמות הכספים לערוץ 10 לפי המתווה שאושר ■ התקציב לשנת 2014 אושר, והערוץ ייצא להפקות חדשות

אחרי שנת היעדרות, יוסי מימן חוזר לכהן כיו"ר דירקטוריון ערוץ 10. מימן, מבעלי הערוץ, כיהן בתפקיד במשך עשור, וכעת יחליף בתפקיד את אבי בלשניקוב, שמונה לתפקיד מטעמו של אחד הבעלים האחרים בערוץ - רון לאודר.

נראה כי חזרתו של מימן לתפקיד באה להרגיע את הרוחות בערוץ 10, על רקע כך שהשותף השלישי בבעלות על ערוץ 10, ארנון מילצ'ן, לא היה מרוצה מהדומיננטיות של אנשי לאודר בערוץ - בלשניקוב וכן מיכל גרייבסקי, יו"רית ועדת הכספים. בלשניקוב ימשיך לכהן בערוץ כדירקטור.

כפי שפורסם ב"גלובס", בלשניקוב וגרייבסקי ניסו בחודשים האחרונים למצוא משקיע חדש עבור ערוץ 10. אנשי לאודר מבקשים למצוא דרך להחליף את מי שהפך למכשול הגדול בדרך לרישיון - מילצ'ן. איש העסקים הישראלי מבקש לצאת מהערוץ בכל מחיר, ובאחרונה הוא מנסה לטרפד מהלכים של הדירקטוריון של הערוץ, כדי לעורר יותר תשומת-לב.

כרגע מנסים אנשי לאודר למצוא דרכים להרגיע את מילצ'ן, זאת משום שברור לכולם כי כדי לעבור לרישיון צריך חתימה של כל בעלי המניות בערוץ - ומילצ'ן עשוי לא לחתום.

לאחר שדירקטוריון הערוץ התכנס הערב (ד') בבית הוורד בגבעתיים כדי לאשר את המינוי, אמר מימן: "אני שמח לחזור ולמלא את תפקיד היושב-ראש, תפקיד שאותו מילאתי למעלה מעשור. אני מבקש לשבח את בלשניקוב על פועלו בשנה האחרונה ועל המהלך שהוביל בהצלחה רבה להארכת הזיכיון וההיערכות למעבר לרישיון, אשר יבטיח את עתידו של הערוץ".

מאז הקמתו השקיע מימן בערוץ 10 מאות מיליוני שקלים.

במקביל נודע ל"גלובס" כי לאודר צפוי להמשיך ולהזרים כסף לערוץ 10 לפי המתווה שסוכם בעבר.

"אור ירוק" להפקות חדשות

בתוך כך, אושר הערב בישיבת הדירקטוריון גם התקציב לשנת 2014, שהציג בפני הדירקטורים מנכ"ל ערוץ 10, רפי גינת. משמעות הדבר היא מתן אור ירוק לכמה הפקות מרכזיות שיצולמו בשנה הקרובה.

ההפקה העיקרית של ערוץ 10 היא פורמט ריאליטי מקורי שפיתח עמי גלאם, לשעבר מנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת וכיום בעלי חברת ההפקות "סטודיו גלאם".

במסגרת התוכנית, זוגות פרודים או גרושים יתבקשו להתחרות יחד במגוון משימות ולהתמודד עם שורה של מכשולים, על מנת לזכות יחד בפרס של מיליון שקל שיעבור לילדיהם המשותפים. צילומי התוכנית ייערכו באסיה וצפויים לצאת לדרך בקרוב.

עוד בארסנל של ערוץ 10 לצילומים בשנה הקרובה: פורמט חדש של חברת ההפקות של אבוט-המאירי ("הישרדות", "הרווק", "דייט בחשיכה"), עונה שנייה לדרמת המשטרה בכיכובו של עמוס תמם "אחת-אפס-אפס", התוכנית "מבצע סבתות" שבמסגרתה סבתות בנות 80 יתרמו מניסיונן וישמשו כמעין קואוצ'ריות לאנשים צעירים, וכן עונה שנייה ל"המסע המופלא" של ישראל אהרוני וגידי גוב - הפעם בעקבות אוכל רחוב.

ערוץ 10
 ערוץ 10