סניפי אופיס דיפו ייפתחו לשבוע תחת ניהול צומת ספרים

צומת ספרים תפעיל את אופיס דיפו בשבוע הקרוב ללא שכר, ואילו הנאמנים יהיו אחראים על התשלומים לעובדים ולספקים ■ מנכ"ל צומת ספרים, אבי שומר: "נבחן את ההיתכנות הכלכלית של אופיס דיפו ובהמשך אולי נגיש הצעה לרכישת הרשת"

סניפי רשת הציוד המשרד אופיס דיפו ייפתחו מחר (ד') לראשונה מאז נסגרו בסוף השבוע האחרון בעקבות קריסת החברה - כך הוחלט היום (ג') בסיכום שבין נאמני החברה, עורכי הדין ישראל בכר ודוד פורר, לבין מנכ"ל צומת ספרים, אבי שומר.

צומת ספרים תפעיל את רשת אופיס דיפו למשך השבוע הקרוב ללא שכר, ואילו הנאמנים יהיו אחראים לתשלום שכר העובדים ולתשלומי הספקים, וזאת מההכנסות מהמכירות שיתבצעו.

שומר אומר ל"גלובס" כי "הנאמנים הציעו שננהל את הרשת למשך שבוע, שבמהלכו נלמד את העסק. לא נקבל שום אחריות כספית. אנחנו מתכוונים ללמוד את החברה, לדבר עם ספקים, לדבר עם בעלי הקניונים ולבחון את ההיתכנות הכלכלית של הרשת. אם כל הדברים ייראו כלכליים, נגיש הצעה לרכישת הרשת ואולי נעזור להציל 780 עובדים שכואב הלב עליהם".

שומר מעריך כי אופיס דיפו לא תחזור לרמת מכירותיה בשנות השיא, אך סבור כי "אם כולם יאחדו כוחות, ניתן יהיה להצליח".

- אתם לא מהתחום.

שומר: "אנחנו כבר שנים מתעסקים בציוד משרדי ומכשירי כתיבה. לאופיס דיפו ולנו יש לנו הרבה ספקים משותפים. יש גם הרבה תחומים שלא נגענו בהם, אבל אני הרבה יותר קרוב לתחום מאשר האופנה".