התקווה נגוזה: צומת ספרים לא תרכוש את אופיס דיפו

מנכ"ל צומת ספרים, אבי שומר, הודיע לנאמני אופיס דיפו כי הוא נסוג מהכוונה לרכוש את הרשת ■ שומר: "זה לא כלכלי, ואי-אפשר ללכת על העסקה"

התקווה שרשת צומת ספרים תרכוש את אופיס דיפו נגוזה: מנכ"ל צומת ספרים, אבי שומר, הודיע היום (ב') לנאמני אופיס דיפו, עורכי הדין ישראל בכר ודוד פורר, כי הוא נסוג מהכוונה לרכוש את הרשת.

צומת ספרים, נזכיר, הפעילה את הרשת בימים האחרונים מתוך מטרה לבחון את העסק לעומקו, כך שאם הבדיקה תעלה כי יש לאופיס דיפו היתכנות כלכלית, היא תגיש הצעה לרכישתה.

שומר אומר היום ל"גלובס": "זה לא כלכלי, ואי-אפשר ללכת על העסקה. גם אין מספיק זמן לבדוק את העסק. חייבים לגמור מהר ובלחץ כי אין כסף לכונס, ובנסיבות האלה אין טעם ללכת על העסקה, למרות שהכונס עשה הכול מבחינתנו להעביר את זה כעסק חי".

- כעסק מת יש מצב שתרכשו?

"לא נראה לי. עסק מת אי-אפשר להחיות. מחר יש ישיבה בבית המשפט בשתיים וחצי, ויכול להיות שיהיו הפתעות, כי היו הרבה מתעניינים. אם היינו בודקים לפני כמה חודשים, יכול להיות שזה היה אחרת. זה לא עסק שאמור היה להיסגר".

- מה השתנה בחודשים האחרונים?

"אני חושב שאבי מלכה עשה עבודה טובה, ורואים את טביעות אצבעותיו. הוא סגר חנויות מפסידות וקיצץ. אבל מעט מדי ומאוחר מדי, כנראה שזה מה שקרה".

לדברי הנאמן, עו"ד ישראל בכר, סניפי אופיס דיפו יהיו מחר (ג') פתוחים עד לדיון בבית המשפט בצהריים. "אנחנו מנסים למצוא משקיע ברגע האחרון. יש כמה גורמים שאנחנו בקשר אתם שקיבלו חומרים. צר לי שזה לא הסתייע".

- מה הסיכויים?

"אני לא יודע להעריך. יש עוד כמה גורמים פוטנציאליים שאנחנו נסים לקרב אותם לעניין".