הנהלת ערוץ 10 לעובדים: אנחנו נמצאים במשבר גדול

הנהלת ערוץ 10 עדכנה את ועד עובדי הערוץ במשבר בין בעלי המניות יוסי מימן, רון לאודר וארנון מילצ'ן ■ כדי שערוץ 10 יקבל רישיון כל בעלי המניות חייבים להיות חתומים עליו, אך נכון לעכשיו רק שניים מבין שלושת בעלי המניות חתמו

הנהלת ערוץ 10 עדכנה את ועד עובדי הערוץ במשבר בין בעלי המניות וכינתה את המצב "משבר גדול". יו"ר הוועד, מתן חודורוב, קיבל שיחת טלפון רשמית היום (ה') בצהריים, ובה הובהר כי המתיחות בין בעלי המניות יוסי מימן ורון לאודר ובין בעל המניות השלישי ארנון מילצ'ן נמצאת בשיאה ומציבה את הערוץ בסכנה.

כדי שעובדי ערוץ 10 יוכלו להמשיך לעבוד במסגרת רישיון, כל בעלי המניות חייבים להיות חתומים על הרישיון. נכון לעכשיו רק שניים מבין שלושת בעלי המניות שחתימתם נדרשת חתמו על הרישיון - יוסי מימן ורון לאודר, ובסיטואציה הזו אין הערוץ יכול להתחייב כי הבקשה תוגש.

בשיחת העדכון ההערכה הייתה כי במקרה שלא יינתן רישיון, ערוץ 10 מצוי בסכנת סגירה - עד לסוף השנה.

מילצ'ן מבקש לעזוב את הערוץ ולא מוכן להמשיך ולהשקיע בו, אולם הוא מבקש לעשות זאת תוך תגמול הולם ומסרב לנהל מגעים לקראת רישיון עם יתר בעלי המניות. היום נודע כי איש העסקים הישראלי-אמריקאי שכר את שירותיו של יועץ התקשורת נסים דואק.

יו"ר הוועד, מתן חודורוב, הביע דאגה בשיחה ואמר כי לא ייתכן שהעובדים יוחזקו כבני-ערובה בגלל סכסוך בין בעלי מניות. לדבריו באותה שיחה, "לא יצאנו לרחובות בשנה שעברה כדי לגלות שמאבק בין בעלי המניות מטיל בספק את המשך קיומו של הערוץ".