מילצ'ן: מוכן להעביר את החומר לרישיון לערוץ 10

הסכמתו של ארנון מילצ'ן נדרשת לאישור הסכם מכירת מניות הערוץ של רון לאודר ליפית גרינברג ■ עד עתה מילצ'ן לא שיתף פעולה בהעברת המסמכים

איש העסקים ארנון מילצ'ן מתפשר - ומוכן להעביר את המסמכים והאישורים הנדרשים לצורך בקשת רישיון בעבור ערוץ 10 - כך הודיע אתמול (ג') מילצ'ן לבעלי המניות האחרים בערוץ, באמצעות עורך דינו ליאור פורת ממשרד גורניצקי ושות'. זאת כדי למנוע "לזות-שפתיים", שנובעת ככל הנראה מהטענה שהוא מביא לסגירתו של הערוץ.

במכתב מפורט שהעביר בתשובה לעורך דינו של הערוץ יורם בונן, הוא מבהיר גם כי אין ברשותו אישור רשמי כי הוא תושב ישראל, למרות שהוא עצמו רואה את עצמו ככזה.

כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", הסכמתו של מילצ'ן נדרשת לאישור הסכם מכירת המניות של רון לאודר ליפית גרינברג. עד עתה מילצ'ן לא שיתף פעולה בהעברת המסמכים, הקריטית לטובת בקשת הרישיון.

מכתב התשובה של מילצ'ן לערוץ 10 מגיע לאחר שבעלי המניות האחרים, יוסי מימן ורון לאודר, דרשו את המסמכים הנדרשים.

מילצ'ן מבקש להבהיר במכתבו כי אין לו רצון או כוונה לפגוע בערוץ 10 או להביא לסגירתו. לדבריו, טענותיו היחידות הן כלפי לאודר - בין אם יישאר בערוץ ובין אם לאו. הוא דורש מלאודר, שלדבריו התחייב בפניו לשפות אותו בגין השקעתו בערוץ, להיכנס עמו למתן-ומתן לטובת עמידה במחויבותו כלפיו.

חששות חדשים

בתוך כך, נמשכים בניו-יורק המגעים בין רון לאודר ואנשיו ובין יפית גרינברג. לאחר החתימה, עליה דווח כאן בראשית השבוע, העלתה גרינברג חששות חדשים בעיקר בכל הקשור לחובות ערוץ 10.

ל"גלובס" נודע כי גרינברג מבקשת שורה של הגנות ושיפויים מפני תביעות בגין חובות העבר של הערוץ. נושא זה הוגדר עקרוני על-פי גורמים הנוגעים לעסקה.

כמו כן, נקודה מרכזית אחרת מבחינתה היא הדרישה כי לאודר יספק הזרמה נוספת של מיליוני שקלים לערוץ 10 - למרות שהוא יוצא ממנו - לצמצום החובות. הנושא נמצא בדיון, אולם לא מהווה לפי שעה סכנה להסכם.

מנכ"ל הערוץ רפי גינת, שנאלץ לשוב ארצה אתמול על מנת לצלם את תוכניתו "כלבוטק", שב לניו-יורק להמשך דיונים כמתוכנן עמו ועם מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז.

בעלי המניות בערוץ 10
 בעלי המניות בערוץ 10