מועדון הצרכנות קלאב 365 יעניק הנחה של 10% במסעדות

לאחרונה הרחיב קלאב 365 את פעילותו לתחום המופעים, ויתרחב גם לנדל"ן

מועדון 365 מקבוצת המשביר לצרכן מרחיב את פעילותו ומשיק תוכנית הנחות קבועה במסעדות וברשתות בתי-קפה, שיעניקו 10% הנחה למחזיקי הכרטיס בכל ביקור במסעדה - תחת הכותרת "365 Meal Deal".

ההטבות מוצעות נכון להיום ב-152 עסקים, וביניהם מסעדות, פאבים, בת- קפה וקונדיטוריות בפריסה ארצית - כשהמטרה היא להגיע ל-365 מסעדות.

המהלך מתבצע בשיתוף סודקסו ישראל (שרכשה מקלאב 365 את סיבוס), באמצעות הפלטפורמה עליה נשען סיבוס - אך בניגוד אליו, ההטבות אינן ניתנות רק עבור ארוחות עסקיות אלא על פני היום כולו.

המהלך מתווסף לרשימת הטבות במופעים שהחל המועדון להציע, כחלק מניסיון כולל להרחיב את מסגרת ההטבות ו"ליישר" בכך קו עם מועדוני צרכנות שונים הפועלים כיום תחת מסגרות שונות.

בימים אלה עתיד לצאת לדרך שיתוף-פעולה ראשון בתחום הנדל"ן, ולאחריו גם הטבות בתחום הרכב.

סמנכ"לית השיווק בקלאב 365, לושי ברנד, מזכירה כי "חידוש המנוי מדי שנה עולה 100 שקל, שמחציתם מתקבל ישר חזרה - לכן אנחנו חייבים כל הזמן לייצר תוכן ולהצדיק עבור הצרכן את ההצטרפות למועדון. אנחנו מסתכלים דרך הכיס של חבר המועדון - ובאמת משתדלים לחסוך לו בכל מקום".

לדברי ברנד, את מחזיקי כרטיס האשראי של המועדון, שחוגג בימים אלה 100 אלף לקוחות, מנסים במועדון לבדל באמצעות הטבות עומק - ובהן עדיפות או קדימות ללקוחות, לצד "מוצרי זהב" המוצעים בחוברת הטבות נפרדת, וכן לצד החזר של 3% במזומן מדי חודש.

לראשונה אף הוקם אתר אינטרנט המרכז את ההטבות ואף מאפשר הצטרפות מקוונת למועדון, שהתאפשרה עד כה רק בחנויות עצמן.