הטיפ היומי: חברת שבבים עם אפסייד של 40%

מחלקת המחקר של Dougherty&Company מתחילה לסקר את מניית DSPG בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 12.5 דולר

חברת DSPG נסחרת בנאסד"ק ושווי השוק שלה הוא כ-200 מיליון דולר. DSPG מפתחת שבבים לטלפונים ביתיים, משרדיים ולסמארטפונים. עסקי הליבה שלה הם שבבים לשוק הטלפונים האלחוטיים, שנמצא בירידה, ולכן החברה בחרה להשקיע באסטרטגיות צמיחה חדשות, כולל לדוגמה טכנולוגיה שמשולבת בשבב ויודעת לנטרל רעשי רקע.

היקף השוק לשבבים שיודעים לנטרל רעש עומד על 200 מיליון דולר, ומובילה אותו Audience (סימול: ADNC), הספקית של סמסונג. נכון להיום, התחרות לאודיינס היא מכיוון פתרון משולב של קוואלקום או מפיתוחים פנימיים (לדוגמה באפל).

להערכתנו, בנקודה מסוימת השוק ירצה מקור נוסף לטכנולוגיה, ו-DSPG היא אחת מהחברות שיכולה למלא את המקום. אם זה יקרה באופן מיידי, אנחנו מאמינים ש-DSPG היא המועמדת ההגיונית ביותר בזכות זמינות המוצר וביצועיו. בנוסף, אנחנו מאמינים שכדי לייצר מוניטיזציה של הטכנולוגיה הזאת, DSPG תמיד תוכל למכור רישיון של הקניין הרוחני שלה לחברת שבבים שמבוססת יותר בשרשרת האספקה של שוק הסמארטפונים.

אנחנו מאמינים שהמערכת על גבי שבבים (SoC) של DSPG לתחום הטלפונים האלחוטיים יכולה להניב תזרימי מזומנים, והטכנולוגיה הקיימת תשמש בעתיד לתחום ה-ULE (Ultra-Low Energy) לצורכי אוטומציה ביתית או אינטרנט של הדברים (IoT). לאור כניסתה של גוגל לשוק האוטומציה הביתית באמצעות רכישת Nest, אנו צופים גידול בתשומת הלב לשוק הזה.

בנוסף, החלטתה של חברת טקסס אינסטרומנטס לצאת משוק ה-VoIP (העברת קול ברשת) פותחת שוק של 700 מיליון דולר בשנה, שיתחלק להערכתנו בין DSPG לברודקום.

אנו מתחילים לסקר את מניית DSPG בהמלצת "קנייה". להערכתנו מניית החברה שווה 12.5 דולר, שמורכבים מ-5.5 דולר של המזומנים שברשותה, 4 דולר לעסקי הליבה ו-3 דולר לתחומים החדשים. מחיר היעד משקף אפסייד של כ-40% על מחיר המניה בנאסד"ק.

*** מחלקת המחקר, Dougherty&Company