ענבל אור במו"מ לרכישת מגרש ליד בית החייל בת"א ב-90 מ' ש'

אור ושותף מנהלים מגעים עם בעלי המגרש אלי עזור ומשה בובליל שרכשו אותו ב-2009 מבזק במחצית מהסכום ■ על המגרש זכויות בנייה של 8,000 מ"ר למגורים ומבני ציבור ■ עפ"י הערכות, המטרה היא להקים על המגרש דיור מוגן

מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור מנהלת מגעים לרכישת מגרש ברחוב ויצמן 58 בתל-אביב סמוך לבית החייל בעיר.

את המגעים לקבלת אופציה לרכישת המגרש מנהלת אור מול אנשי העסקים אלי עזור, שרכש לאחרונה את השליטה בעיתון "מעריב", ומשה בובליל, בעל רשת המלונות קלאב הוטל, שרכשו את המגרש ב-2009 מחברת בזק תמורת 45 מיליון שקל.

על המגרש בנוי כיום מבנה מרכזיית בזק לשעבר המויעד להריסה. זכויות הבנייה שחלות על המגרש כיום, על-פי תוכנית בניין העיר התקפה, הן 6,770 מ"ר מבני ציבור ו-1,153 מ"ר מגורים (שטחים עיקריים).

הסכום הכולל על כל הזכויות בקרקע בגינו מתנהל המשא-ומתן עומד על 90 מיליון שקל.

על-פי הערכות, אור מנהלת מגעים לרכישת זכויות המגורים של המגרש על-ידי ארגון קבוצת רכישה, יחד עם שותף נוסף, שצפוי לרכוש את זכויות הבנייה למבני הציבור במגרש במטרה להקים על חלק זה של המגרש דיור מוגן.

גורם נוסף המחזיק בזכויות במגרש הוא רשות הדואר, שאת זכויותיה צפויים רוכשי המגרש לרכוש, או לקדם פרויקט במשותף.

את המגעים מנהלת אור חודשיים לאחר שלא הצליחה לממש את האופציה שקיבלה לרכישת הקרקע בשכונת בבלי בתל-אביב מבעלי הקרקע, למרות מאמצי שיווק אגרסיביים. את הקרקע רכשה לבסוף משפחת היהלומנים כוזהינוף, שהחלה לאחרונה בהליכי פינוי התושבים המתגוררים במקום במטרה להקים עליה פרויקט מגורים בן 145 דירות.