ראובני-פרידן יטפל בפרויקט הנדל"ן של גינדי וקנדה ישראל

על תקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי שלב ב', שהיקפו כ-10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי והפרסומאי יריב טוויג

משרד הפרסום ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי שלב ב' - פרויקט הבנייה המשותף לגינדי השקעות וקנדה ישראל בתל-אביב - כך נודע ל"גלובס". מדובר באחד מהפרויקטים הגדולים בעיר, שהיקף הפרסום שלו מוערך ב-10 מיליון שקל.

ראובני-פרידן זכה במכרז שבו לקחו חלק מספר מצומצם של משרדים - רובם גדולים: אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי, כמו גם משרדו של הפרסומאי יריב טוויג שביצע בעבר מספר פרויקטים עבור גינדי השקעות.

עד לפני מספר שנים לא עוררו תקציבי הנדל"ן עניין רב בקרב משרדי הפרסום הגדולים, שכן לרוב מדובר היה בתקציבים מינוריים מבחינת היקפים, שלא נדרשה עבורם יכולת קריאטיבית יוצאת דופן. לכן, חלק ניכר מהתקציבים התנהלו במשרדים שנחשבו למתמחים.

בשנים האחרונות חל מהפך בכל הקשור בפרסום פרויקטים של נדל"ן. התחום עבר שינוי, והחלו להיעשות בו השקעות הולכות וגדלות. כך למשל, רק בפרויקט "שרונה", שיצר עבור גינדי החזקות שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, הושקעו יותר מ-1.5 מיליון דולר.

על המגמה המתחזקת בתחום הפרסום של נדל"ן ניתן היה ללמוד מהנתונים השנתיים של יפעת בקרת פרסום, שמהם עלה כי הקטגוריה הפכה להיות מהמושקעות ביותר בענף ותקציבי הפרסום שלה גדלו באופן משמעותי: גידול של 44% נרשם בהיקפי הפרסום בקטגוריה, כשחלק ניכר מהפרסומים בה מתמקד בפרויקטים יוקרתיים. המפרסמת המובילה היא קבוצת גינדי, אחריה אור סיטי של ענבל אור, ובמקום השלישי קבוצת שיכון ובינוי.

תגובות גינדי וראובני-פרידן לא נמסרו עד לפרסום הידיעה.