פובליסיס ישראל יטפל בתקציב הדיור המוגן של עזריאלי

המשרד מטפל כיום גם בתקציב הפרסום של קניוני הקבוצה ■ קבוצת עזריאלי מתכננת לבנות תוך 3 שנים 6-7 בתי דיור מוגן

משרד הפרסום פובליסיס ישראל זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן של קבוצת עזריאלי - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו 3 משרדי פרסום, בהם גם צדר-יריב, שהתמודד לפני מספר חודשים על תקציב הפרסום של קניוני הקבוצה.

פובליסיס הוא גם משרד הפרסום של רשת קניוני עזריאלי, בו הוא זכה לפני כמעט שנה - זאת לאחר שבקבוצה החליטו להחליף את משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שטיפל בתקציב מאז 2007. על התקציב, בהיקף של 3 מיליון דולר, התמודדו אז גם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, ליאו ברנט (לשעבר רגב-קויצקי) וגיתם BBDO.

לכאורה, הדרך של פובליסיס להגדיל את הנתח שלו בקבוצה ולטפל גם בדיור המוגן הייתה אמורה להיות סלולה, אך בקבוצת עזריאלי התייחסו לתחום החדש שאליו נכנסו כתחום אסטרטגי נפרד. לצורך ניהולו הוקמה חטיבה חדשה ונפרדת, ובראשה מנכ"ל נפרד, והכוונה הייתה לנהל את תחום הפרסום של הרשת המתהווה בנפרד מתקציב הפרסום של הקניונים. נראה כי בפובליסיס התעקשו לקבל הזדמנות להשתתף במכרז.

קבוצת עזריאלי מתעתדת לבנות תוך 3 שנים 6-7 בתי דיור מוגן שימוצבו כמוצר פרימיום המיועד לאוכלוסייה המבוססת. כבר בשנה הקרובה אמורים להיבנות שני בתים - הראשון בהם במודיעין. הקבוצה מתעתדת לתמוך פרסומית בכל אחד מהמקומות שיוקמו, בהשקעה כספית של כ-3 מיליון שקל.

כזכור, בעבר הודיעו בקבוצת עזריאלי כי בכוונת הקבוצה להפוך ל"שחקן מוביל בתחום הדיור המוגן", באמצעות ייזום, הקמה וניהול של פרויקטים חדשים באזורי ביקוש בפריסה ארצית, זאת בדומה לרשתות דיור מוגן מוכרות הפעילות כיום בשוק. בקבוצה העריכו אז כי כיום הפוטנציאל בתחום הדיור המוגן נמצא בצמיחה ורחוק ממיצוי, בין היתר על רקע מגמת העלייה בתוחלת החיים ובאיכותם.