יצרנית טונה סטארקיסט משיקה מהלך שיווקי אסטרטגי, שבמסגרתו היא תמתג ותעצב מחדש את המוצרים והשפה הפרסומית, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל.
המהלך נועד למצב מחדש את הטונה כחומר גלם לבישול, והחברה תצרף למארזים ולאתר האינטרנט שלה מתכונים לשימוש במוצר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.