ג. יפית מספרת על הדרך שעברה כדי להגיע לחופש כלכלי

למה היא ויתרה על ערוץ 10, מה תהיה הרכישה הבאה שלה אחרי סטימצקי, ומי הטייקונית שקנתה ממנה 4 דירות ב-2 מיליון דולר כל אחת ■ "בטח שפחדתי לרכוש את סטימצקי. אני מלכת החרדות", היא אומרת ל"ליידי גלובס"

ג. יפית / צילום: אסנת רום
ג. יפית / צילום: אסנת רום

"למדתי לא להיכנס לאף עסקה בלי צוות של שותפים שכל אחד מהם מומחה בתחומו, ואתם יכולים לסמוך אחד על השני בצורה טוטאלית. לשותפים בערוץ 10 היו בעיות ביניהם, והבנתי שהן לא ייפתרו, לכן החלטתי לסגת. היום אני יודעת מתי להתקדם עם עסק, ומתי להרים ידיים".

כך מסבירה יפית גרינברג את ההחלטה שלא להיכנס להשקעה בערוץ 10, בראיון מיוחד ל"ליידי גלובס".

גרינברג חולשת היום על אימפריה עסקית רחבה ומגוונת. בתחום הנדל"ן בנו חברות שבבעלותה את פרויקט אנטוקולסקי היוקרתי בתל-אביב. היא החזיקה בו 22% יחד עם בני משפחתה, ו-28% נוספים במסגרת קבוצת רכישה שגיבשה עם שותפים. את הפרויקט הביא בנה איל, והוא נמכר כולו - שרי אריסון רכשה 4 דירות תמורת 2 מיליון דולר כל אחת, ודירת הפנטהאוז בפרויקט נמכרה לתושב חוץ תמורת כ-11 מיליון דולר.

לפני כשנה היא הקימה את החברה שהביאה לפתחה את אחת העסקאות הגדולות של השנה: רכישת רשת סטימצקי, שהייתה נתונה בקשיים תחת הבעלים הקודמים, קרן מרקסטון.

- לא פחדת?

"בטח שפחדתי. הפחד משחק אצלי תפקיד כל הזמן. אני מלכת החרדות. ברגע שהבנתי את זה, למדתי להתמודד איתן דרך התפילות. תפילה היא פלטפורמה אדירה להיכנס למסלול. אז אני אומרת לא לפחד מהמכשולים, חוץ ממחלות, תאונות ומלחמות, שלא נמצאות בשליטתנו. התפילות מחברות אותנו לפחד מהבלתי נשלט".

*** הכתבה המלאה - במגזין "ליידי גלובס" הנמכר בסטימצקי