תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מניית היום: משתפת פעולה עם מועדון ברצלונה - ומזנקת 7%

אפליי שבשליטת נועם לניר (וסוכן השחקנים פיני זהבי מחזיק ב-15% ממנה) דיווחה על פיתוח אפליקציית מקלדת רשמית למועדון הכדורגל ברצלונה

ברצלונה, ליונל מסי, ניימאר, לואיס סוארז / צלם: רויטרס
ברצלונה, ליונל מסי, ניימאר, לואיס סוארז / צלם: רויטרס

מניית אפליי מרכזת היום (ג') עניין רב לאחר שדיווחה על פיתוח אפליקציית מקלדת רשמית למועדון הכדורגל ברצלונה. גם וויטסמוק , שותפה במיזם, מרכזת עניין רב.

החברה שבשליטת נועם לניר, העוסקת בפיתוח ערוצי שיווק והפצה של אפליקציות סלולריות, חתמה על הסכם לתקופה של 3 שנים וחודש, במסגרתו תשיק ותפיץ החברה מקלדת ממותגת בשפות שונות עבור המועדון. הצדדים יחלקו ביניהם הכנסות, אשר יכולות לנבוע מרכישות על ידי משתמשי האפליקציה או פרסום בתוכה.אחד השותפים בחברה (15%) הוא סוכן הכדורגלנים הבינלאומי פיני זהבי.

במסגרת ההסכם התחייבה ברצלונה לבצע בכל שנה פעולות שיווקיות מגוונות לקידום האפליקציה, ביניהן פרסום בדפי הפייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס יוטיוב ודף הבית של המועדון, באנרים באתר המועדון ושיתוף פעולה עם חברת נייקי.

להערכת אפליי, להשקת האפליקציה עשויה להיות השפעה מהותית על מספר ההתקנות המצטבר של כלל המקלדות הממותגות. בנוסף, דיווחה החברה כי מספר ההתקנות של 4 המקלדות ההמותגות עליהן דיווחה החברה עד כה (מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, בנפיקה ליסבון והלו קיטי) עומד נכון להבוקר על 1.1 מיליון.