בתו של נוני מוזס: רה"מ מכפיש את אבא שלי כאילו אין דאע"ש

הדס מוזס-ליכטנשטיין, בתו של מו"ל "ידיעות אחרונות", בתגובה למתקפה של נתניהו על אביה בעמוד הפייסבוק שלו: "אם ראש הממשלה עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי, מאוד עצוב לחשוב במה הוא לא מתעסק"

אשת התקשורת הדס מוזס-ליכטנשטיין, בתו של מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, יוצאת באופן נדיר להגנתו של אביה.

בתגובה למתקפה של ראש הממשלה בנימין נתניהו על אביה הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו, כתבה בשעה האחרונה מוזס-ליכטנשטיין, העומדת בראש קבוצת ADD, פוסט תגובה ובו התנגחה בנתניהו ובעיתון "ישראל היום".

"חיכיתי וחיכיתי ולא ידעתי אם להגיד ולהגיב", כתבה, "לאבא שלי אין פייסבוק, אז מאוד מקווה שהוא לא יכעס עליי כשהוא יקרא את זה.... אבל ראבאק!!!! מה נהיה??? אם ראש הממשלה עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי, מאוד עצוב לחשוב במה הוא לא מתעסק!!! איפה מתחילים - חינוך, דיור, רווחה, בריאות והאיראנים. או האיראנים, לפתע הם ודאע"ש הפכו לבעיה זניחה וקטנה, כאילו שלא הייתה מלחמה לפני פחות משנה, כאילו שאין מלחמה עכשיו, וכאילו שאין רעב במדינה. לא - מה שביבי נתניהו עסוק בו הוא נוני מוזס.

"גבירותיי ורבותיי - זה מה שראש הממשלה שלכם מתעסק בו. זה כבר לא קשור לדעות פוליטיות. זה קשור למי אתם רוצים שיהיה שם בשבילכם כאזרחים - מישהו שעסוק בלדאוג לביטחון ולרווחה או מישהו שעסוק בלהכפיש אחרים. זה קשור לזה שבמקום שידאגו לנו עסוקים כל היום בלספר לכם שקרים. חינמון - (נו באמת, אי-אפשר לקרוא לנייר הזה של 'ישראל היום' עיתון, לא באמת) - שכל מטרתו היא לקדם מועמד פוליטי. ואין לי בעיה עם תחרות. זה דבר בריא. אבל תחרות שמטרתה היא באמת נתינת אפשרות לצרכן שיידע שמקבל תקשורת וצרכנות נכונה ולא ממומנת על-ידי (צריך להיות "כדי" - ל"א) להעמיד פה ראש ממשלה. וללא שום קשר לצד הפוליטי שלכם - זה באמת או הם או הוא. בואו נצא מהחושך אל האור".