לאחר שבועות של הערכות בשוק, קבוצת הרכב UMI עושה צעד קדימה ומוציאה למכרז את תקציב הפרסום של מותג השכרת הרכב AVIS - כך נודע ל"גלובס".
התקציב טופל עד עתה במשרד ענבר-מרחב G.
כבר עתה מסתמן כי מדובר במכרז רחב משתתפים בו ייקחו חלק כ-7 משרדי פרסום, ביניהם ענבר-מרחב ודובצקי-זקס-אוברוצקי מתוך מערך הפרסום של הקבוצה; ומשרדים נוספים מחוץ לה כדוגמת y&r ישראל.
תקציב הפרסום של AVIS עמד בשנה שעברה על 11.7 מיליון שקל במחירי מחירון.
לפני כשנה התמזגה חברת קרדן רכב, הפועלת תחת השם AVIS, עם חברת UMI, יבואנית מותגי גנרל מוטורס שברולט, איסוזו וקאדילק.
תקציב הפרסום של UMI הוא אחד הגדולים בשוק בתחום הרכב.
החלק הארי של תקציב המותג שברולט מטופל מזה כשנתיים במשרד הפרסום ראובני-פרידן. בנוסף מטפל בתקציב קאדילק משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, ומשרד דובצקי-זקס-אוברוצקי מטפל בתקציבי המותגים איסוזו ואחראי על פרסומי הטרייד-אין והמוסכים.
התקציב מטופל בענבר-מרחב
המיזוג בין UMI ל-AVIS הביא לתוך מערך הפרסום גם את משרד הפרסום ענבר-מרחב שמטפל בתקציב מנוגד האינטרסים של קבוצת קרסו.
כפי שנחשף ב"גלובס", מזה תקופה נשקלה ב-UMI האפשרויות לגבי אופן המשך התנהלות התקציב. בחברה התעתדו לאפשר התמודדות למשרדי הקבוצה שיכולים זאת. למשל ראובני-פרידן מטפל באלבר המתחרה, ופוגל שמטפל באלדן אף הוא מנוגד אינטרסים.
לענבר-מרחב יש מערכת יחסים ארוכה יחסית עם AVIS. המשרד קיבל לידיו את התקציב ב-2007.
קודם לכן טופל התקציב כ-3 שנים על-ידי משרד הפרסום זרמון-גולדמן. עד ההתקשרות עם זרמון-גולדמן פעלה החברה באופן עצמאי בתחום הפרסום, תוך שהיא מתקשרת בשעת הצורך, באופן נקודתי, עם פרילנסרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.