מנכ"ל סיסקו ישראל יקודם לתפקיד במטה החברה העולמית

בועז מעוז, שמכהן בשש השנים האחרונות כמנכ"ל סיסקו ישראל, יעבור לסן חוזה בתקופה הקרובה ועדיין לא ידוע מי יחליף אותו

בועז מעוז, שמכהן בשש השנים האחרונות כמנכ"ל סיסקו ישראל, מונה לתפקיד בכיר במטה סיסקו העולמית. מעוז יעבור לסן חוזה בתקופה הקרובה ועדיין לא ידוע מי יחליף אותו. ההערכות הן שמעוז יוביל יוזמות ופרויקטים אסטרטגיים ברמת התאגיד.

במהלך השנים שבהן מעוז ניהל את השלוחה של סיסקו בישראל, צמחה מצבת כוח האדם של החברה פי ארבעה וכיום היא מעסיקה בישראל, לפי הערכות בשוק, קרוב לאלפיים עובדים. במהלך כהונתו של מעוז השקיעה החברה בישראל סכומים ניכרים בפיתוח וברכישות. אחת העסקאות הבולטות של סיסקו בישראל בוצעה בשנת 2013, אז רכשה סיסקו את אינטוסל תמורת 475 מיליון דולר. בשנת 2012 רכשה סיסקו את NDS (שבאותה תקופה הוחזקה על ידי משקיעים זרים) תמורת 5 מיליארד דולר. סיסקו היא אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם והיא נסחרת לפי שווי שוק של 145 מיליארד דולר.

בועז מעוז אמר היום כי "ההצלחה של סיסקו בישראל מתאפשרת בזכות צוות העובדים יוצא הדופן, קבוצה של אנשים כישרוניים, חדשניים, יצירתיים, חדורי מוטיבציה להצליח ובעלי גאוות יחידה, שהובילו יחד איתי להישגים המרשימים של השנים האחרונות. אני רוצה להודות לשותפים העסקיים וללקוחות סיסקו בישראל על דרך ארוכה של שיתוף פעולה והצלחות עסקיות. אייצג בגאווה את ישראל בתוך מטה החברה בסן חוזה כדי לשמר את ההישגים ולהגדילם".