עידו רוזנבלום ישמש כפרזנטור של BBB תמורת כ-450 אלף שקל

בקרוב יעלה קמפיין בכיכובו של רוזנבלום בהשקעה של 6 מיליון שקל ■ ועוד פרזנטור קולינרי: השף ישראל אהרוני ישמש כפרזנטור וכיועץ של שוק האוכל "אושימרקט" בכפר-סבא

עידו רוזנבלום/ צילום: אורן ודאי
עידו רוזנבלום/ צילום: אורן ודאי

תפקיד עם בשר

עידו רוזנבלום נבחר לפרזנטור של רשת ההמבורגרים BBB. לדברי אהובה תורג'מן, מבעלי הרשת המונה 24 סניפים, קמפיין חדש בכיכובו של רוזנבלום יעלה בקרוב בטלוויזיה, באינטרנט, בשלטי חוצות וכו' בהשקעה של 6 מיליון שקל. על-פי הערכות, רוזנבלום יקבל על הקמפיין כ-450 אלף שקל.

פרזנטור קולינרי נוסף הוא השף ישראל אהרוני שנבחר לפרזנטור ויועץ קולינרי של שוק האוכל "אושימרקט" שייפתח במתחם "אושילנד" בכפר-סבא. על חוזה העבודה החדש חתם השבוע עם אביב כהן, מנכ"ל "אושירה", המקימה בימים אלה את "אושילנד".

עידו רוזנבלום/ צילום: אורן ודאי
 עידו רוזנבלום/ צילום: אורן ודאי