רייטינג שבועי: "בי"ס למוסיקה" ו"מהפכה במטבח" בראש

מהדורות החדשות בערוצים 1, 2 ו-10 עדיין רושמות נתונים גבוהים יחסית

"בית ספר למוסיקה" (יום א', קשת) ו"מהפכה במטבח" (מוצ"ש, רשת) ניצבות יחד בצמרת טבלת הרייטינג השבועית - כל אחת מהן משכה לערוץ 2 כ-790 אלף ישראלים בזמן שידורה.

טבלת הצפייה השבועית מתבלטת בשילוב בין חדשות ובין מה שמכונה "פיל גוד ריאליטי" - תוכניות מציאות חיוביות ומחממות לב, שמאזנות את הדיווחים הקשים והעגומים על גל הטרור.

שתי התוכניות - האחת מותג ותיק של קשת והשנייה מותג טרי בישראל שהושק על-ידי רשת בהצלחה - מספקות נתונים ריאליים טובים המכסים את ההשקעה גם ללא מספרי ענק - 26.7% במשקי-בית יהודיים ונתח צפייה של 40.5% ל"בית ספר למוסיקה" ושל 25.9% ל"מהפכה במטבח", שהתמודדה בהצלחה עם "גב האומה" של ערוץ 10 ממול. התוכנית של ליאור שליין והחברים עמדה על 13% צפייה.

בגזרת החדשות ניתן לראות ירידה מסוימת בעניין. המהדורה המרכזית של חדשות 2 היא עדיין הנצפית ביותר, עם 21.9% צפייה; אך חדשות 10 רשמה את הנתון הגבוה שלה בשמונת החודשים האחרונים - 11.9%.

נחת גם ברוממה, שם קיבלו בשבוע האחרון אישור מהציבור כי עדיין יש אמון בשידור ציבורי - מהדורת החדשות המרכזית "מבט" עם יעקב אילון רשמה רייטינג ממוצע של 5.9% כבר שבוע שני ברציפות, נתון המהווה גידול של 35% ברייטינג הממוצע של המהדורה בהשוואה ל-3 החודשים שקדמו. בתוך כך רושמת המהדורה גידול של 63% במספר הצופים שנחשף למהדורה המרכזית של ערוץ 1 (לפחות 3 דקות צפייה רצופה במהדורה) - 316,000 צופים בממוצע מדי ערב בשבועיים האחרונים.

השבוע הנוכחי צפוי להיות שבוע מוזר קצת עבור צופי ערוץ 2, בעקבות הסכם שהושג בין הזכייניות בתיווך הרשות השנייה, שביקשה לדחות את שידור התוכנית "אמזונס" של קשת על-מנת שלא תחלוק את לוח השידורים עם "הישרדות", הלקוחה מאותו ז'אנר. בתמורה לדחייה, קשת קיבלה יום שידור נוסף.

כך, ראשית השבוע, קרי הימים ראשון עד שלישי, תהיה שייכת לקשת, שתשוב ליום שידור נוסף ביום חמישי, אז היא תשיק את הסדרה "כפולים" עם שני פרקים רצופים. רשת תשדר השבוע בימים רביעי, שישי ושבת, והחל מיום ראשון הבא, 1 בנובמבר, היא תשוב לשדר בראשית השבוע בהשקה של "הישרדות".

רייטינג_25-10-15
 רייטינג_25-10-15