גירסת ה"בלאק פריידי" של מכבי חיפה, שזכתה לכינוי המבצעי "גרין פריידי" - הוכתרה כהצלחה מסחררת עבור מועדון הכדורגל. ל"גלובס" נודע כי הקבוצה רשמה מכירות מוצרי מרצ'נדייז בהיקף של 85 אלף ביום שישי האחרון בחנות המקוונת שלה, כאשר ההכנסה הממוצעת עומדת על פחות מ-10 אלף שקל ליום בימים "רגילים".
ההנחות המשמעותיות שהציעו בחיפה לאוהדים עשו את שלהם, וגרמו לטירוף המכירות שנרשם. כך למשל, חולצת משחק רשמית לבנה נמכרה ב-132 שקל במקום מחירה הרגיל שעומד על 220 שקל, מכנס טרנינג שחור ב-84 שקל במקום 140, צעיף ב-42 במקום 60, ג'קט ירוק ב-245 במקום 350.
יש לציין כי ההנחות המיוחדות היו זמינות אך ורק בקניות דרך חנות האונליין (ולא בחנות המוצרים הפיזית של מכבי חיפה).
יוסי בניון, על-אף הסכסוך המתוקשר שלו עם חלק מהאוהדים - עדיין פופולרי מאוד בקרב הקהל הירוק, אם לשפוט לפי המכירות ב"גרין פריידי": חולצה רשמית עם הדפס שמו, ביחד עם אלו של דקל קינן, אלירן עטר ולודוביק אוברניאק הפולני היו הנמכרות ביותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.