מגה ממשיכה להתכווץ: מכרה 6 סניפי YOU לרמי לוי ומחסני השוק

רמי לוי רכש 4 סניפים, בבת-ים, בראשל"צ, בחדרה ובלוד, תמורת 19 מיליון שקל ■ מחסני השוק רכשה שני סניפים, במודיעין ובנשר, תמורת 7 מיליון שקל ■ רמי לוי: אקלוט 640 עובדים בעקבות הרכישה

סניף של You/ צילום : תמר מצפי
סניף של You/ צילום : תמר מצפי

ימים ספורים אחרי מכירת 17 סניפים של מגה לרשתות יוחננוף ו-ויקטורי, חותמת מגה על מכירת 6 סניפים נוספים. רשת רמי לוי שיווק השקמה רוכשת 4 סניפים של רשת הדיסקאונט YOU תמורת 19 מיליון שקל.

מדובר בסניפים ראשון-לציון, בת-ים, חדרה ולוד, המשתרעים על שטח כולל של 13,200 מ"ר. עבור רמי לוי זאת תהיה כניסה חדשה לערים אלה, שתחדד את התחרות שלה רשת מול חצי חינם בראשון-לציון, סופר דוש בבת-ים ואושר עד בלוד.

בנוסף חתמה מגה על עסקה למכירת הסניפים במודיעין ובנשר לרשת מחסני השוק תמורת 7 מיליון שקל. עבור רשת מחסני השוק, המונה היום 21 סניפים, מדובר בכניסה ראשונה לעיר מודיעין וכן בהרחבת הפעילות באזור הקריות שבו היא מפעילה סניף אחד (בקריית אתא).

עסקה זו מתווספת לעסקאות קודמות שביצעה מחסני השוק, לרכישת 7 סניפים נוספים ממגה בקריית גת, טבריה, קריית מלאכי, באר-שבע, צפת, אשדוד ויוקנעם.

בתוך כך, מגה מאשרת את הפרסום ב"גלובס" לפיו היא תכננה לחסל את פעילות רשת YOU עד לסוף חודש זה. במכתב שהוציאה אתמול (א') מגה לספקים היא מסרה להם כי כל 17 הסניפים שנמכרו, ייסגרו כבר ב-14 בדצמבר (יום שני הבא).

מגה עצרה את אספקת המוצרים היבשים לסניפים האלה כבר אתמול, והודיעה על עצירת אספקת העופות והבשר הטרי והמוצרים המצוננים עד לסוף השבוע. 

רמי לוי: אקלוט 640 עובדים

לדברי רמי לוי, בעל השליטה ברמי לוי שיווק השקמה, הרשת תקלוט בעקבות הרכישה 640 עובדים.

לדברי שלום נעמן, מנכ"ל ומבעלי רשת מחסני השוק, בטרם החתימה על רכישת הסניפים ממגה הוא סיים בהצלחה משא-ומתן עם בעלי הנכסים באותם סניפים, כך שהורדת מחיר השכירות וביטול עליית המחיר במימוש האופציה בחוזה הביאו לחיסכון של 27% בדמי השכירות של כל סניף שנרכש.