איילת זורר: גולברי "חתכו" אותי מקמפיין בטענה שהתכערתי

תובעת 460 אלף שקל מרשת גולברי בטענה כי "חתכה" את ההתקשרות איתה ושכרה את אסתי גינצבורג הצעירה ממנה ב-20 שנה ■ בתביעה צוין כי "לפתע פתאום" היו לגולברי השגות על המראה של זורר, שלטענתם "השתנה לרעה"

איילת זורר / צילום: יוסי כהן
איילת זורר / צילום: יוסי כהן

לאחר 11 עונות בהם שימשה השחקנית איילת זורר כפרזנטורית של מותג האופנה גולברי, ובאמצע חוזה בתוקף, "חתכה" החברה את ההתקשרות איתה בברוטליות, בבחינת "הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת", ושכרה פרזנטורית הצעירה ממנה ב-20 שנה, הדוגמנית אסתי גינזבורג - כך נטען בתביעה בסך כ-460 אלף שקל שהגישה זורר כנגד חברת ג.מ השקעות אופנה, המחזיקה במותג גולברי.

דוד גולברי, איילת זורר, תצוגת אופנה של גולברי באמפי קיסריה / צילום: אסף לב
 דוד גולברי, איילת זורר, תצוגת אופנה של גולברי באמפי קיסריה / צילום: אסף לב

דוד גולברי ואיילת זורר. סוף הדרך המשותפת

לטענת זורר, שהרוויחה בקמפיין 60 אלף דולר (לא כולל מע"מ) בשנה, רשת גולברי בחרה להתנער ממנה, מאחר שבחרה להתמקד בקהל יעד של בנות 25 פלוס, ולכן זורר בת ה-46 לא התאימה עוד לצורכי הרשת. 

"הנתבעת החליטה להיפטר מהתובעת, פשוטו כמשמעו, הואיל וזו לא התאימה לקונספט הפרסומי שלה לשנת 2016 - הוא התמקדות בנשים צעירות בנות 25 פלוס, לשם כך התקשרה עם הפרזנטורית אסתי גינזבורג (אשר היא אמנם בת 25)", נכתב בתביעה.

עוד צוין בתביעה כי "לפתע פתאום" היו לגולברי השגות על המראה של זורר. בתביעה מציינת זורר כי בעליה ומנהלה של חברת גולברי הודיע לה כי אין לו עוד עניין בשירותיה, בטענה כי המראה החיצוני שלה השתנה לרעה.

 

זורר. היעדרות עקב ניתוח קל 

בתביעה מגוללת זורר את הדרך שבה "חתכה" החברה את ההתקשרות עמה, לטענתה, בברוטליות, תוך שהיא נתלית בהיעדרות קצרה עקב ניתוח קל שזורר נאלצה לעבור.

לטענת זורר, בספטמבר אשתקד התקיימו צילומי עונת חורף 2015 של המותג גולברי, והיא אף השתתפה בתצוגה של החברה באותו חודש בקסריה. באוקטובר, נטען, סוכם כי ייערכו צילומים נוספים של המותג בינואר השנה, שאת מועדם אישרה זורר, אך מנגד הודיעה השחקנית לחברה כי לא תוכל לקחת חלק בתצוגת אופנה של החברה שעתידה הייתה להתקיים בפברואר, בשל התחייבויות קודמות לצילומי הסרט "בן חור", והציעה לקיים את התצוגה במקום זאת בחודש מארס. 

זורר. "הכושי עשה את שלו"

בהמשך, טוענת זורר, היא הודיעה לחברה כי בתוך כמה ימים היא עתידה לעבור ניתוח, ואחריו יתברר אם תוכל לקיים את ההתחייבויות בנוגע לצילומים שנקבעו לחודש זה. באותה השיחה, נטען, ביקשו ממנה נציגי גולברי להציע שמות של מחליפות למקרה שלא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה, והיא אכן העבירה רשימה של פרזנטוריות חלופיות. אלא שכ-10 ימים בלבד לאחר מכן, נטען בתביעה, הודיעה השחקנית-פרזנטורית כי הניתוח עבר בהצלחה, וכי ימי הצילומים שנקבעו לינואר יתקיימו כסדרם.

"אולם", נכתב בתביעה, "למרבה ההפתעה הגיע משה, בעליה ומנהלה של הנתבעת, לפגישה בלתי מתוכננת במשרדי זורר, עם מנהלה בועז בן-ציון, והודיע לו כי אין לו עניין עוד בשירותיה של זורר - כל זאת בטענה כי המראה שלה השתנה לרעה".