עדן טבע מרקט פותחת תת-רשת מזון חדשה - MIXMARKET

תציע מרכול כשר הכולל מגוון מוצרים מלא במחיר מוזל, לצד דגש על מגוון מוצרי מזון בריאותיים ואורגניים ■ הסניף הראשון ייפתח ברמת-החי"ל בת"א בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

מיקסמרקט / הדמיה : אסף לב
מיקסמרקט / הדמיה : אסף לב

רשת עדן טבע מרקט, המתמחה במזון בריא, אורגני וטבעי, פותחת תת-רשת מזון חדשה תחת המותג MIXMARKET (מיקס מרקט), המציעה מרכול כשר הכולל מגוון מוצרים מלא במחיר מוזל ולצידו דגש על מגוון רחב של מוצרי מזון בריאותיים ואורגניים. 

הקונספט של מיקס מרקט נותן מענה לכלל קהל הצרכנים בישראל במרכול איכותי, זול וכשר, הכולל את כל מגוון המוצרים אך מעוניין לרכוש סל מוצרים בריא יותר, וכן למשפחות בהן צורכים סלי בריאות לצד סלי קנייה רגילים. 

הסניף הראשון יפתח מחר ג') בקריית עתידים בתל-אביב במקום סניף YOU שנסגר לאחרונה. הסניף משתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר וייפתח בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל.

עדי כהן, מנכל עדן טבע מרקט, מסר כי "מבדיקה שערכנו עולה כי יותר ויותר צרכנים ישראלים מודעים לנושא הבריאות, ועל-פי הנתונים האחרונים ניכרת מגמת מעבר לרכישת מוצרי מזון טבעיים ובריאים כגון ירקות ופירות אורגניים, מוצרים לא מעובדים, ללא חומרים משמרים וללא גלוטן, אך לצד זה הצרכן מחפש רכישת סל מוצרים מלא אליו הוא רגיל, במקום אחד, איכותי, נוח וזול".

כיום מונה רשת עדן טבע מרקט 8 סניפים, והיא נמצאת במשא-ומתן לפתיחת חנויות נוספות.