הנדלר: "בזק תעניק הטבות ללקוחות כל חצי שנה לפחות"

בזק השיקה שירות חינם ללקוחותיה לגלישה באמצעות WIFI בכל העולם 

סטלה הנדלר / צילום: יחיאל ינאי
סטלה הנדלר / צילום: יחיאל ינאי

מעתה והלאה בזק תצא במהלכי הטבות ללקוחותיה בכל רבעון או בכל חצי שנה - כך אמרה היום (א') סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, במסגרת תדרוך עיתונאים שבו חשפה מהלך לפיו לקוחות בזק יכולים לגלוש חינם בעשרות מיליוני נקודות WiFi בארץ ובעולם.

לדברי הנדלר, בשנת 2015 בזק לא יכלה להמשיך במסלול של מבצעי שדרוגים והטבות לציבור, מפני שזו הייתה שנה שבה בזק הייתה שקועה ברפורמת השוק הסיטונאי ונדרשה לגייס עשרות טכנאים כדי להתמודד עם הרפורמה - מה שלא איפשר לה להקצות משאבים לפעילויות אחרות. 

סמנכ"ל השיווק החדש של בזק, גיל רוזן, חשף היום את המהלך לפיו לקוחות בזק יוכלו ליהנות מגלישה ב-WIFI חינם ב"נקודות חמות" בכל רחבי העולם. לקוחות בזק יוכלו להוריד אפליקציה ייעודית, ובכל מקום בעולם שבו תהיה "נקודה חמה" - בין אם מדובר בבתי קפה, מסעדות, מלונות וכו' - המכשיר יחובר אוטומטית לנקודה, ללא שתידרש כל פעולה מצד המשתמש.

לפי בזק, ישנן מיליוני נקודות גלישה בחו"ל וכ-600 אלף נקודות גלישה חינמיות בארץ. מיקומים מדויקים של נקודות הגלישה בעולם תספק בזק בהמשך, אך כרגע הלקוחות יצטרכו להיעזר במידע ברשת לגבי "הנקודות החמות" שניתן יהיה להתחבר אליהן. את השירות מספקת חברת Device Scape. 

רוזן מסר כי "זהו מהלך אסטרטגי הממנף את התשתית הקיימת ומאפשר ללקוח ליהנות מאותם השירותים שהוא מקבל בבית גם כשהוא נמצא מחוצה לו ואפילו בחו"ל. התפיסה המנחה אותנו במהלך זה, כמו במהלכים עתידיים, היא לאפשר ללקוח בזק לקחת איתו את השירות מהבית לכל מקום".

עוד הוסיף רוזן כי "המהלך החדש שלנו עונה על צורך הולך וגדל לשימוש ברוחב פס. היישומים שהלקוחות צורכים היום זוללים רוחב פס, בעיקר וידאו. מצד אחד הצורך שלנו להיות מחוברים כל הזמן הפך להיות בסיסי, אך מן העבר השני אנחנו נמצאים ב'ג'ונגל אלחוטי אורבני' עם אינסוף סוגי רשתות וקושי להתחבר לרשת אלחוטית דווקא כשאנחנו צריכים. האפליקציה החדשה של בזק עושה סדר בבלגן ומאפשרת ללקוחות להתחבר לרשת ה-WiFi האיכותית ביותר האפשרית בכל רגע נתון ולמעשה להרגיש בבית גם שהם בחו"ל". 

כרגע האפליקציה זמינה רק בגרסת האנדרואיד, ובקרוב היא תהיה זמינה גם למערכות הפעלה iOS.