תקלות, שיבושים ותלונות בשירות "Free WiFi" של בזק

בזק החליטה להחליף את הספק בשירות שמאפשר ללקוחות האינטרנט שלה להתחבר לנקודות חמות בארץ ובעולם וליהנות מגלישה חינם ■ בזק: השירות הוא הצלחה יוצאת דופן

תקלות חוזרות ונשנות, שיבושים ותלונות רבות של לקוחות בשירות "בזק Free WiFi", שמאפשר ללקוחות האינטרנט של בזק להתחבר לנקודות חמות בארץ וברחבי העולם וליהנות מגלישה חינם כלקוחות בזק.

ל"גלובס" נודע כי התקלות והתלונות הביאו את בזק להחלטה על החלפת ספק בשירות. השירות, שהושק לפני מספר חודשים, ומיליוני שקלים הושקעו בקמפיין שלו, לא הוכיח את עצמו, בלשון המעטה, והוא פשוט לא עבד - מה שגרם לבזק לחשב מסלול מחדש לגבי השירות וכאמור הביא אותה למסקנה להחליף ספק ולרענן את השירות.

שירות "בזק Free WiFi" למעשה מסובסד על-ידי בזק, והלקוחות לא משלמים עבור הגלישה בארץ או בחו"ל, והוא ניתן להם חינם כלקוחות האינטרנט של בזק.

בשורה התחתונה השירות לא עבד: זה החל בזה שבעלי אייפונים לא יכלו להתחבר בכלל, ולאחר מכן הגיעו תלונות של לקוחות שנרשמו והורידו את האפליקציה, אבל לא הצליחו להתחבר גם מבעלי מכשירים תומכי אנדרואיד.

בעקבות זאת העבודה עם ספק השירות, חברת DEVICESCAPE, הופסקה, ובזק בדרך לבחור ספק אחר שייכנס לנעליה, בתקווה שהופקו הלקחים והשירות יעבוד טוב יותר.

מבזק נמסר כי "מאז השקת שירות ה-Free WiFi, הוא רשם הצלחה יוצאת דופן. מעל ל-100 אלף רשתות ציבוריות חדשות נפתחו בזכות חוכמת ההמונים שבליבת האפליקציה של בזק. לקוח משתמש בממוצע בכ-1 ג'יגה ברשת החופשית של בזק, ומבוצעות מעל ל-600 אלף כניסות לרשת מדי חודש. מדובר באפליקציה חדשנית הפועלת בסביבה דיגיטלית מורכבת, ובזק פעולת באופן מתמיד לשיפורה. בימים אלה אנו פועלים להרחבת יכולת האפליקציה, כך שתוכל להתחבר לעוד מילוני נקודות אינטרנט ברחבי העולם".