הטיפ היומי: הטיול המוצלח של המניה במדינות המתפתחות

במחלקת המחקר של UBS ממליצים "קנייה" על מניית Travelport, במחיר יעד של 18 דולר, גבוה ב-24% ממחיר השוק

Travelport / צילום: אתר החברה
Travelport / צילום: אתר החברה

חברת הטכנולוגיה Travelport Worldwide נסחרת בבורסת ניו-יורק (סימול: TVPT) לפי שווי של 1.69 מיליארד דולר. החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים לתשלומים והפצה עבור תעשיית התיירות, והפלטפורמה שלה מקשרת בין ספקים בתחום לבין תיירים וסוכנים.

לאחרונה פורסמו דוחות החברה לרבעון השני, והיא הציגה בהם תוצאות חזקות על רקע אי-הוודאות המאקרו-כלכלית והחולשה אצל המתחרות. טראוולפורט רשמה צמיחה של 9% בהכנסות ל-606 מיליון דולר, בעוד שקונצנזוס האנליסטים היה ל-594 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) גדל ב-9% בהתאם ליעד שהציבה החברה, והגיע ל-150 מיליון דולר, 4 מיליון דולר מעל תחזית הקונצנזוס.

הצמיחה בסגמנט הבינלאומי נותרה חזקה, 4%, והיא כללה צמיחה והשגת נתחי שוק בשווקים מתפתחים. בפעילות בארה"ב, אנחנו מצפים שיהיו עוד שני רבעונים בהם החברה תציג ירידה של 1%-2%, לפני שהיא תחזור לצמיחה בשיעור חד-ספרתי נמוך בשנת 2017.

אנו מבצעים שינויים קלים בטווח התחזיות שלנו לתוצאות החברה השנה. להערכתנו, ברבעון השלישי יסתכמו ההכנסות של טראוולפורט ב-594 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת שלנו שעמדה על 598 מיליון דולר. אנו מצפים גם ל-EBITDA מתואם רבעוני של 141 מיליון דולר, 1 מיליון דולר פחות מהתחזית הקודמת שלנו. עם זאת, תחזית הרווח הנקי המתואם למניה עולה ב-2 סנטים, מ-27 סנט ל-29 סנט.

ברמה השנתית, אנו מצפים שטראוולפורט תציג הכנסות של 2.37 מיליארד דולר, ללא שינוי מהתחזית הקודמת שלנו. אנו מעלים את תחזית הרווח הנקי המתואם למניה מ-1.17 דולר ל-1.24 דולר, על רקע הוצאות ריבית נמוכות יותר בזכות מחזור חוב שביצעה החברה.

אנחנו ממשיכים להמליץ על טראוולפורט, בין היתר בזכות הצלחתה "לתפוס" את הסגמנט הצומח של השווקים המתפתחים וההיצע המגוון של הפלטפורמה שלה.

המלצתנו למניית טראוולפורט היא "קנייה". מחיר היעד שלנו למניה, 18 דולר, שגבוה ב-24% ממחיר השוק, נקבע על בסיס מכפיל 8 ל-EV/EBITDA לשנה הנוכחית. המכפיל מהווה דיסקאונט מסוים ביחס למתחרה Sabre, על רקע שולי רווח נמוכים יותר וסיכונים הנוגעים לביצוע.

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם

מחלקת המחקר, UBS